Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der kan lave en hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg søger en der kan lave en hjemmeside. Min hjemmeside skal være professionel lavet. Det skal være mere end bare smuk. Ikke en typisk hjemmeside, den skal skille sig ud, og være unik. En oplagt, god mulighed for at få besøgende, der foretager de handlinger (konverteringer) som jeg gerne vil have, er igennem søgemaskiner som Google. Prisen er ligemeget så længe hjemmesiden er som jeg vil have den! :)

Vedkommende der laver min hjemmeside, skal kunne mødes, så vi kan snakke om det!

Farver: Hvidt, blåt, og generelt lyst.  

Der skal være: 

Category Menu , Hjem,Om vores produkt, Produkter, Nyheder, garanti, FAQ, Feedback, Kontakt os, vores Blog

Det skal være både virksomhedes orienteret og privat. Altså Når man kommer ind på hjemme siden, så skal man vælge om man er privat eller virksomhed, og derefter kommer man ind på det der er virksomheds orienteret eller private kunder. 

Gerne en pris med betalingsservice og uden! 

Mvh 

Cameron Armani

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 09:20

Cameron Armani:

Hej, Jeg søger en der kan lave en hjemmeside. Min hjemmeside skal være professionel lavet. Det skal være mere end bare smuk. Ikke en typisk hjemmeside, den skal skille sig ud, og være unik. En oplagt, god mulighed for at få besøgende, der foretager de handlinger (konverteringer) som jeg gerne vil have, er igennem søgemaskiner som Google. Prisen er ligemeget så længe hjemmesiden er som jeg vil have den! :)

Gerne en pris med betalingsservice og uden! 

Mvh 

Cameron Armani

Hej Cameron,

Det er nok en god idé hvis du specificerer lidt tydeligere, hvad det er præcist du vil have. Jeg er sikker på at de fleste designere laver din hjemmeside så flot og funktionel som de kan - men hvad skal den kunne? Hvordan forestiller du dig den skal se ud?

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 09:25

Hej Cameron

Du kan eventuelt benytte Amino Freelancer til at finde en god udvikler.

Held og lykke med projektet :-)

Tilmeldt 3. Oct 12
Skrevet kl. 09:42

Hej Kristoffer Broholm. 

Så har jeg rettet lidt i den. :)

Mvh 

Cameron

Tilmeldt 3. Oct 12
Skrevet kl. 09:45

Hej Alexander. :) 

Jeg ved ikke hvordan man gør ? :) 

Mvh Cameron 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 09:45

Hej Cameron,

Jeg vil gerne hjælpe dig? - 200.000 kroner, og jeg er din mand de næste 4 uger? :)

Spas til side, så er du altså nød til at skrive lidt mere om hvad du gerne vil sælge, hvilke funktioner du ønsker dig osv.

Basseret på den beskrivelse som du indledningsvist skriver, så kan det jo være hvad-som-helst jo? :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 3. Oct 12
Skrevet kl. 09:48

Hej Mehmet :) 

Har skrevet det hele, kig igen. :) 

Har både farve med, og hvordan man skal komme ind på den, hvad der skal være osv. 

Mvh 

Cameron

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)