Hej, Jeg søger en der kan lave en hjemmeside. Min hjemmeside skal være professionel lavet. Det skal være mere end bare smuk. Ikke en typisk hjemmeside, den skal skille sig ud, og være unik. En oplagt, god mulighed for at få besøgende, der foretager de handlinger (konverteringer) som jeg gerne vil have, er igennem søgemaskiner som Google. Prisen er ligemeget så længe hjemmesiden er som jeg vil have den! :) Vedkommende der laver min hjemmeside, skal kunne mødes, så vi kan snakke om det! Farver: Hvidt, blåt, og generelt lyst. Der skal være: Category Menu , Hjem,Om vores produkt, Produkter, Nyheder, garanti, FAQ, Feedback, Kontakt os, vores Blog. Det skal være både virksomhedes orienteret og privat. Altså Når man kommer ind på hjemme siden, så skal man vælge om man er privat eller virksomhed, og derefter kommer man ind på det der er virksomheds orienteret eller private kunder. Gerne en pris med betalingsservice og uden! Mvh Cameron Armani |
Cameron Armani:Hej, Jeg søger en der kan lave en hjemmeside. Min hjemmeside skal være professionel lavet. Det skal være mere end bare smuk. Ikke en typisk hjemmeside, den skal skille sig ud, og være unik. En oplagt, god mulighed for at få besøgende, der foretager de handlinger (konverteringer) som jeg gerne vil have, er igennem søgemaskiner som Google. Prisen er ligemeget så længe hjemmesiden er som jeg vil have den! :)
Gerne en pris med betalingsservice og uden!
Mvh
Cameron Armani
Hej Cameron,
Det er nok en god idé hvis du specificerer lidt tydeligere, hvad det er præcist du vil have. Jeg er sikker på at de fleste designere laver din hjemmeside så flot og funktionel som de kan - men hvad skal den kunne? Hvordan forestiller du dig den skal se ud?