Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til leverandør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Stilling
Tilmeldt 30. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen :)

Jeg står og skal starte en WebShop op, og har derfor søgt lidt rundt på nettet efter mulige leverandører. Jeg har nu fundet nogle stykker jeg vil prøve at kontakte via mail. De er fra Korea, Hamborg og Italien.
Jeg har aldrig prøvet det her før og er lidt på bar bund med hvad man skriver i sådan en mail.
Er der nogle kloge og erfarne hoveder her inde der kan hjælpe lidt ? :)

Mvh

Simone
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simone

Det vi gjorde med Billigebamser, var at få dem til at føle sig specielle og at de var nøje udvalgte ud fra nogle lister. Vi havde fokus på "Establishment of a long-team relationship". Ud fra mine erfaringer går de meget op i loyalitet.

Ydermere skal du selvfølgelig også sikre dig at kvaliteten ikke er for dårlig, hos din fremtidige leverandør. Så emailen skal indeholde meget af det, som du vil have svar på.

Hvis det har interesse kan du sende mig en email på nico@billigebamser.dk, jeg mener vi har nogle kladder liggende til netop dette.

Dbh.
Nico 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:22

Kigger lige med :)!

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 21:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I den første kontakt, kan du nøjes med at skrive at du er interesseret i deres produkter og ønsker at diskuterer et samarbejde. Skriv hvilke produkter hvis det ikke er hele deres sortiment. I samme mail stiller du de opklarende spørgsmål du gerne vil have svar på med det samme.

Fortæl også lidt om din kommende  shop og hvem du er.

Husk på det er dem der er sælger og vil de sælge skal de nok svare :-)

Bare vær oprigtig det er unødvendigt at oversælge dig selv.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)