Hej aminoer ! :) Forslag til billig, men god hjemmesideløsning? Der er ikke tale om en e-handelsløsning, men derimod en hjemmeside for en konsulent, hvor der kan stå noget om virksomheden/personen og indeholde logo, samt pænt og professionelt look. På forhånd tak! |
Hjemmeside
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Mange tak for de gode tilbud/svar. Jeg tygger lige på dem og henvender mig privat til vedkommende. Fortsat god aften |
Derudover er han yderst behagelig at arbejde sammen med, og overholder sine deadlines. Så han får en stor anbefaling herfra :) Du kan desuden fange ham herinde på Amino. |
Din efterspørgsel på en professionel og godt kørende hjemmeside, er lige et kald for os hos InMoto Reklamebureau. Vores speciale er layout og web, så mon ikke vi kan hjælpe dig. Efter det behov det lyder til du har, vil jeg mene vi kan løfte opgaven til en pris mellem 3.500 og 4.500 :). Men send os meget gerne en mail mere mere på info@inmoto.dk - så vender vi hurtigst muligt tilbage med mere. Skriv mig en mail, så kan jeg også sende dig nogle referencer indenfor logo, web og andet. :) |
Hej Brian Hvornår / Hvorfor har du skiftet firma navn. Thomas |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)