Godaften, Jeg har gået og tænkt lidt over noget. Hvorfor starter mange iværksættere kun for at tjene penge? Jeg har lidt den holdning, hvorfor starte noget man ikke brænder for? Jeg snakker dagligt med mange kloge og dygtige iværksættere igennem mit netværk. Og de fleste af dem mener det samme som mig. At ens passion kommer i første række, og pengene derefter. Og jeg tror også på at hvis man arbejder hård med det man kan lide, så skal man nok få både penge og succes! - Så mit budskab med det her indlæg er, lav hvad du selv inderst inde vil! Og så skal du sgu nok tjene en masse penge på et senere tidspunkt! De bedste hilsner Mads Larsen Bedstgolf.dk Netværkfyn.dk |
Jeg har på fornemmelsen, at mange tror, at lykken kommer når man tjener mange penge. Jeg havde selv den opfattelse indtil for få måneder siden. Det gik dog op for mig, at det jeg betegner som lykke kommer ved, at gøre det jeg kan lide og ikke ikke ved, at sidde med en masse penge mellem hænderne.
Jeg har nu været igang med en uddannelse i fem år, som jeg valgte fordi jeg kunne tjene gode penge under hele uddannelsen. Men da jeg ikke har passion for det jeg beskæftiger mig med, så endte jeg også med, at gå psykisk ned da det var et helvede, at skulle stå op hver eneste morgen, til noget man ikke brændte for.