Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App ide med opskrifter til studerende osv.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey har en app idé som nogen måske vil synes om og andre ikke. Her er mine noter til den, så kan I jo selv bedømme den og evt. komme med et forslag til hvad det vil koste og om du/I kan lave det :-)

Opskrifter på telefon, fx til studerende eller til middag hos..

kan også bruges til mærkedage, juleaften, julefrokost, nytår osv

Top opskrifter fx eller top studie mad. Tekst/video til fremgangsmåde (Nok tekst)

Folk får vide hvad de skal købe. Nemme opskrifter og komplicerede opskrifter

Inspiration til mad, madplan, budgetplan i én! For alle! Det behøver ikke være svært at lave mad, uanset situation du er i.

Flere kategorier (studerende, familie, date osv). Starte i det små og kan derefter udvides. 

Som I kan høre har jeg meget studerende i hovedet, men den er naturligvis for alle. Fx sådan noget som topopskrifter for studerende osv. synes jeg ikke der er noget af. Jeg mener selv den rammer et hul og kan blive meget bedre end nogen af de andre kedelige opskrift app der findes. Man kan selvfølgelig altid starte i det små og så derefter udvide funktioner. 

Jeg har også tænkt på at om jeg skulle gå i et samarbejde med en kok til opskrifter ELLER om det skal være opskrifter fra catering firmaer/kokke der konkurrerer mod hinanden. Fx. at man kan vælge opskrifter fra en bestemt kok/firma. Men nu er vi ude i noget kompliceret, er jeg godt klar over.

Hvad synes I ellers? Ser jeg den på android market om en uge? ;-)

MVH

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 14:32

Feedback?! :-)

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:16

Ikke en vildt nytænkende idé, men brugbar og et marked (studentermad.dk/su-mad.dk samt Facebook.com/billigmad er gode eksempler).

i dette tilfælde vil det nok komme an på hvordan du griber design og markedsføringen an og hvor godt den kan ramme nichen.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 16:35

Nu kan jeg jo ikke selv lave apps, så kan kun lave en mock up til et evt design. 

Men tror godt den kunne konkurrere med de andre opskrift apps + at det er nemmere at have det i hånden i stedet for at skulle ind på en hjemmeside og kigge. Hvis der så er indtjeningsmuligheder som overstiger omkostninger burde man give et forsøg ikke sandt?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:01

Muligheder er der nok af, men ingen af dem er sikre.
Tag springet og lav dine forberedelser, så kan det ikke gå helt galt. Man misser 100% af de skud man ikke tager Smile

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 22:40

Mangler blot en som kan se potentialet i den og har lyst til at lave den, evt. et godt tilbud! :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)