Hej alle sammen. Jeg er ved at starte en ny hjemmeside op, der tilbyder effektiv reklame for webshops på flere måder. I øjeblikket kan jeg oprette din webshop helt gratis på siden. Den starter op i næste uge, hvor der også vil blive godt reklameret for siden både online og offline. Tag et kig på siden her: gætprisen.dk Du får et eller flere udvalgte produkter fra din webshop ind på siden med beskrivelse og link til din hjemmeside. Mange af brugerne vil gå ind på din side for at finde inspiration til deres gæt, og alle der ikke vinder konkurrencen får derudover også en mail med det realle tilbud på dit produkt efter konkurrencen er afsluttet. (Hvis man som bruger har gættet prisen til at være højere end den reelt er, så er der jo en god chance for at personen kunne finde på at købe produktet på din hjemmeside.) Din webshop får også et link på siden, der hjælper din hjemmeside til bedre placeringer i google. Hvis du synes det lyder interessant, så send mig en mail på gaetprisen@hotmail.com, så sender jeg dig en mail med mere detaljeret information. Venlig hilsen Tabita Zinck.
|
Tabita Schjøtt Zinck:I øjeblikket kan jeg oprette din webshop helt gratis på siden. Den starter op i næste uge, hvor der også vil blive godt reklameret for siden både online og offline.
Hej Tabita,
Det lyder som en sjov ide i har gang i der :) Jeg vender den lige med min kompagnon her lidt senere..
- Men hvad mener du egentlig præcist med både online og offline? :) Det er gætprisen.dk som i vil annoncere for offline, er det korrekt forstået? :)
Vh. Mehmet