Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er WebPublisher SEO-venligt?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forsøger at hjælpe en veninde med hendes hjemmeside. Hun er kosmetolog og har for nyligt overtaget en klinik inklusiv hjemmesiden. Hjemmesiden er af ældre dato, og nogle af siderne er ikke blevet opdateret siden 2007. Det er tydeligt, at der aldrig er blevet tænkt på SEO i tidens løb. Hun ønsker nu at sætte sit eget præg på hjemmesiden, så spørgsmålet er:

Om WebPublisher er et SEO venligt CMS?

Den kommende hjemmeside skal ikke fungere, som en webshop, men det vil være muligt at booke tider online samt kontakte klinikken. Derudover skal der være tekst, billeder og måske et galleri og en blog.

Hvilket CMS vil I kyndige mennesker anbefale?

På forhånd mange tak for jeres svar :-) 

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 14:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej LYL.

Time-Book.dk kan hjælpe din veninde med alt omkring Hjemmeside, Bookingsystem mm.

Vi hjælper også med at skaffe kunder til hindes klinik, hvilket vil gøre sådan at hun kommer til at tjene penge på et samarbejde med Time-Book.dk

Venlig hilsen

Team Time Book

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:02
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Time-Book.dk:
Time-Book.dk kan hjælpe din veninde med alt omkring Hjemmeside, Bookingsystem mm

Det er simpelthen bare dårlig stil at high-jacke en tråd for at forsøge at sælge dit produkt!

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 15:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Oxkjær. Det kan jeg nu ikke se et problemet i.

Jeg giver lidt info omkring at Time-Book.dk kan hjælpe hinde med hjemmesiden osv. sådan hun ikke skal tænke på SEO, CMS mm.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 15:27

Time-Book.dk:

Oxkjær. Det kan jeg nu ikke se et problemet i.

Jeg giver lidt info omkring at Time-Book.dk kan hjælpe hinde med hjemmesiden osv. sådan hun ikke skal tænke på SEO, CMS mm.

Trådstarter beder om hjælp til at finde et CMS - ikke et samlet tilbud.

Trådstarter: Du går aldrig galt i byen med WordPress med dit behov. Det er SEO- og AdWords-venligt, du kan implementere alt, herunder online booking, og der er gode muligheder for at få en visuelt imponerende side med mange billeder.

Bare husk på, at konverteringsrate bør vægtes højere end udseende.

Tilmeldt 16. Nov 10
Skrevet kl. 15:28

Måske jeg skal specificere, at jeg på nuværende tidspunkt ikke er interesseret i kommercielle tilbud, men derimod gode råd, tips og anbefalinger mht. WebPublisher eller valget af et andet CMS :-) 

Kommer vi frem til, at WebPublisher ikke er den rette løsning for os, så kan det være, at vi opretter en ny tråd og beder om forslag/tilbud på løsninger.

Denne kommentar er ikke ment som et surt opstød, men den forklarer, hvorfor jeg ikke vil bruge tid på at kommentere kommercielle tilbud.

Tak for forståelsen :-)

Tilmeldt 16. Nov 10
Skrevet kl. 15:30

Oxkjær:
Det er simpelthen bare dårlig stil at high-jacke en tråd for at forsøge at sælge dit produkt!

Mange tak for din kommentar :-)

Tilmeldt 16. Nov 10
Skrevet kl. 15:36

Jakob Bank:
Trådstarter: Du går aldrig galt i byen med WordPress med dit behov. Det er SEO- og AdWords-venligt, du kan implementere alt, herunder online booking, og der er gode muligheder for at få en visuelt imponerende side med mange billeder.

Hej Jakob,

Mange tak for dit svar. Det er faktisk WordPress og Joomla, som vi på nuværende tidspunkt overvejer som alternativer. Dels da begge systemer lader til at være meget udbredte, brugervenlige og SEO- og AdWords venlige. Vi er også blevet anbefalet www.justworks.dk, men det er der ingen af os, som kender... 

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 15:50

Det var så lidt.

Jeg kender ikke Justworks, men det koster 379 kr. om måneden i en periode, som jeg ikke umiddelbart kunne finde på sitet. Det virker ikke som den rigtige løsning for jer.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 16:13

LYL:
Mange tak for dit svar. Det er faktisk WordPress og Joomla, som vi på nuværende tidspunkt overvejer som alternativer.

Jeg synes roligt I kan fokusere på disse to systemer, af de årsager du selv nævner.  Brug lidt god tid på at sætte jer ind i dem begge, så I har de bedste forudsætninger for at vælge hvilket af dem som bedst opfylder jeres behov. Jeg ville selv vælge Wordpress, og så investere i et lækkert theme og et booking plugin.

Og er enig med Jakob Bank mht. justworks.  Synes godt nok, at 379,- om måneden for en gratis hjemmeside, er for dyrt Hmm

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)