Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adobe Creative Cloud - Nogen med erfaringer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 05:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu i længere tid overvejet at købe mig en Imac, jeg har kikket lidt rundt og kan se jeg kan få en fed for ca. 16k, problemet opstod lidt da jeg kom i tanke om jeg så og skulle skifte det værktøj som er mit levebrød, her må jeg indrømme jeg ikke har penge til at betale for Adobe pakken da denne vil være dyrere end selv købet af min Mac.

Jeg fandt så frem til man kan købe pakken som cloud løsning her ville jeg både kunne bruge den på PC og Mac og selve løsningen lyder genial.

Derfor vil jeg høre om nogen har erfaringer med dette produkt?

/allan

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 08:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

iCloud er det bedste initiativ Adobe har taget i lang lang lang tid. Jeg købte selv CS-pakkeni sin originale form i sin tid da den blev lavet, og har hvert år kæmpet med at finde de 10 kilo det koster i éngangsbeløb + moms i opgradering. (Jeg har Master Collection. Den er åndssvagt dyr.)

Men - i stedet for du nu skal ud og smide et gigant-beløb + moms hvert år, kan du nu nøjes med et minimalt månedligt abonnement og i det abonnement er alle opgraderinger fremover - og du får dem løbende i stedet for at vente flere år på dem. De kørte en kampagne hvor man kunne få abonnementet til halv pris det første stykke det første år, men jeg tror kampagnen er udløbet.

Lige pt. betaler jeg 240 kr. inkl moms om måneden i stedet for 10.000 + moms én gang om året. (Det er kampagneprisen. Den bliver det dobbelte efter det første år, hvilket er fint. Det er stadig billigere, bedre og nemmere.)

Summa summarum - jeg har erfaring med iCloud og for mig fungerer det upåklageligt på min Mac Pro. (Jeg ved faktisk ikke om jeg kan bruge det samme abonnement til Windows også - så der må jeg være dig svar skyldig.)

Men det er genialt, fordi det bliver langt nemmere og billigere at have sit abonnement - og for Adobe er det nemmere at have styr på licenserne og holde hånd i hanke med ulovlighederne + at det nok for dem som føler sig fristet til at bruge en hacket version er væsentligt mere tillokkende at lade være, fordi økonomien i det er noget mere overskuelig. En såkaldt Win-Win-situation (Som jeg ser det.)

/ Brokop

http://brokop.com/

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:55

Hej Brokop

Mange tak for dit input, det lyder lovende må man sige, det må prøves om ikke andet kan man jo købe pakken hvis det ikke skulle fungere til den tid.

/allan

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 09:59

Og angående din iMac og køb af samme, så udlodder Humac en leasing-aftale som er yderst favorabel. Jeg bruger selv en Leasing-aftale og det fungerer også upåklageligt.

(Det giver dig jo selvfølgelig en forhøjet månedlig ydelse i et stykke tid, men det er et lækket alternativ hvis man ikke lige har boxen til at lægge ud for en kæmpe software og hardware pakke.)

http://brokop.com/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)