Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på blog

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 08
Indlæg ialt: 50
Fra  Kasper Gregersen Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har arbejdet lidt på min personlige blog, hvor jeg kommer med mine tanker omkring emner, som har relevans for mig, mit arbejde eller som bare undrer mig. Jeg vil gerne have lidt feedback på, hvad I synes om den.

Det er en Wordpress-blog med et meget simpelt tema. Lige pt har jeg 6 plugins sat til. All in One SEO Pack, Detect Search Engine Referrer, Google XML Sitemaps, NextGEN Gallery, SEO Slugs og W3 Total Cache. 

Er der flere plugins som kunne være brugbare?
Hjemmesiden er www.aficionadi.dk 

Kasper Gregersen har arbejdet med SEO, Google Ads og Facebook Annoncering siden 2012. https://kaspergregersen.dk.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:02

et ville starte ud med et logo øverste på siden om sidens emme

alt for meget indhold på forsiden , få delt det ud i nogle emme katerogier

om os et billedet af person bag siden en god ide og en tekst er også en god ide og en kontakt formular

få gerne social medier på siden såsom google plus facebook og twitter så man kan dele og like din side på disse medier

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:17

Kaspertg:

Hej

Jeg har arbejdet lidt på min personlige blog, hvor jeg kommer med mine tanker omkring emner, som har relevans for mig, mit arbejde eller som bare undrer mig. Jeg vil gerne have lidt feedback på, hvad I synes om den.

Det er en Wordpress-blog med et meget simpelt tema. Lige pt har jeg 6 plugins sat til. All in One SEO Pack, Detect Search Engine Referrer, Google XML Sitemaps, NextGEN Gallery, SEO Slugs og W3 Total Cache. 

Er der flere plugins som kunne være brugbare?
Hjemmesiden er www.aficionadi.dk 

Hej,

Jeg synes at de hjemmeside er alt for kedelig der mangler noget liv og glæde den er alt for simpel og kedelig :D

Hilsen Mike Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:15
Tilmeldt 3. Aug 08
Indlæg ialt: 50
Fra  Kasper Gregersen Skrevet kl. 00:19

I fremtiden håber jeg på at kunne starte en konsulentvirksomhed, der beskæftiger sig med marketing o.lign. Vil der være mening bag at skrive sit CV op i 'Om' sektionen? Min blog vil på den måde kunne vise, hvilke indsigter jeg har ? Giver det mening?

I mellem tiden vil jeg prøve mig af som Freelancer her på Amino.

Kunne godt bruge noget feedback på linkbuilding (som jeg kan forstå er ret vigtigt) og meta-tags?

Kasper Gregersen har arbejdet med SEO, Google Ads og Facebook Annoncering siden 2012. https://kaspergregersen.dk.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)