Jeg har en ide i hovedet, og fundet en Magento Extension som gør, at jeg vil kunne lave (med få tilpasninger) min ide på en Magento platform.
Mit spørgsmål er så, at hvis jeg køber denne extension, kan jeg så ændre i "programmeringen" af extension. Altså hvis der er nogle ændringer/justeringer man gerne vil have lavet...??
Magento universet er jo open source, så det burde du da kunne. Altså forudsat du har evnerne. Hvis du ikke har det, er du velkommen til at kontakte mig, så kan vi måske hjælpe dig videre.
Mvh
Lars
Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk
Du kan sagtens finde kompetente personer der kan programmere i exstensions.. MEN MEN MEN!
Du skal være opmærksom på hvilke rettigheder der ligger på exstension. Magento er et open source udviklet system. Men der kan ligge rettigheder på udviklede exstensions. Samtidig skal du være opmærksom på at de gode exstensions udbydere løbende kommer med opdateringer, hvilket gør at hvis du ændre i kildekoden på deres exstension vil du så ikke have mulighed for at opdatere senere hen, da ændringer enten kan konflikte med evt. ændringer eller at opdateringerne faktisk overskriver arbejdet du har fået udført.
Mit forslag er evt. at tage fat i en magento konsulent der kan yde konsultation omkring dine udfordringer og finde den bedst mulige løsning, istedet for at finde løsningen selv og betale en udvikler der ikke sætter spørgsmåltegn men blot udføre arbejdet.