Jeg bliver nød til at høre hvordan I stiller jer til følgende situation:
Hvorfor bliver du nødt til at høre om det i en tråd der omhandler SEO?
Det er fint du er oprigtigt interesseret i hvad dine kollegaer i branchen går og laver, men du kunne måske skrive en email til ham.
Den måde du får spurgt på her, ligner mest en måde at prøve at udstille en konkurrent, og samtidig reklamere med at du er billigere (om det passer aner jeg ikke).
I mine øjne er det ikke en konkurrent. Som jeg skriver er jeg meget lokal, så jeg har mine styrker og de har deres.
Nu så jeg ham helt tilfældigt herinde. Det er ikke alle indenfor ejendomsservice der svarer en "konkurrent" på spørgsmål der kan være relevante. Her var der større chance for et svar, da mange øjne følger med.
Modsat kan jeg spørge dig om det samme. Hvorfor betvivler du mine motiver i en tråd om SEO? Kunne du ikke have skrevet en PM eller en mail?
I mine øjne er det ikke en konkurrent. Som jeg skriver er jeg meget lokal, så jeg har mine styrker og de har deres.
Nu så jeg ham helt tilfældigt herinde. Det er ikke alle indenfor ejendomsservice der svarer en "konkurrent" på spørgsmål der kan være relevante. Her var der større chance for et svar, da mange øjne følger med.
Modsat kan jeg spørge dig om det samme. Hvorfor betvivler du mine motiver i en tråd om SEO? Kunne du ikke have skrevet en PM eller en mail?
Vh Brian
Hej :-)
Vær nu opmærksom på, at emnet ikke er at poste i konkurrenters debattråde, men hjælp til at forstå SEO og SEO metoder, og kategorien er Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp & gode råd.
Eventuelle personlige mellemværender må I klare andetsteds.
På forhånd tak.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Du kunne jo starte med at prøve, og hvis de ikke svarer, ja så må du bare acceptere du ikke får et svar. Du har jo ikke krav på at få besvaret dine spørgsmål, og tråden handler jo om SEO og ikke om trådstarters produkter.
Brian Ph.:
Jeg betvivler ikke dine motiver. Jeg siger blot hvad det ligner når man ser det udefra og at spørgsmålet ikke hører til i en tråd om SEO. Jeg skrev offentligt i tråden så andre også kunne se at trådstarters tilbud måske ikke lige var det der skulle diskutteres her. Hvis jeg kun skrev til dig, kunne det være der var andre der gik offtopic også og kørte videre i dit spor, hvilket der er større chance for ikke sker, hvis jeg skriver her i tråden og ikke på en email til dig.
Håber det er svar nok.
P.S. Hvis vi virkelig skal diskuttere dette mere, er du velkommen til at skrive en PM.
Du får lige et sidste svar for at vise jeg ikke havde intentionen om at angribe hans priser.
Jeg nævnte kun kundeeksemplet for at vise der ikke var malurt i bægeret over mistede kunder.
Samtidig kan jeg nævne at snerydning slet ikke er mit kerneområde, faktisk langt fra. Men jeg følger også med i SEO-delen, så jeg kludrede bare det hele sammen til en meget interessant tråd for mig.
SEO er svært nok inforvejen, men når også eksprterne anvender "spinets" hvad er det så værd?
I Starten? Meget måske.. Men sådan fungere det bare ikke. Det er desværre ikke en holdbar løsning. Det var svaret..
Er det spinnerartikler du mener ikke virker i længden? Min egen erfaring siger at det kommer helt an på hvor lang tid man bruger på udgangspunktet.
Der er jo stor forskel på om du laver en spinnerartikel der ikke giver mening og som er fyldt med fejl og propper et tilfældigt link ind, eller du laver en der er fejlfri ved hvert spin og meget varieret og handler om emnet.
SEO er svært nok inforvejen, men når også eksprterne anvender "spinets" hvad er det så værd?
I Starten? Meget måske.. Men sådan fungere det bare ikke. Det er desværre ikke en holdbar løsning. Det var svaret..
Spinnerartikler virker da helt fint, både kort og langsigtet. Jeg taler udfra en del erfaring omkring emnet.
Jeg benytter ikke længere spinners, da det blevet sindsygt billigt at købe unikke tekster. men ved ikke hvorfor folk tror at det ikke virker og er uholdbart.
Thomas har fat i den lange ende, benytter man spinners korrekt, kan man få nogle ganske OK tekster, som fint kan bruges til diverselinkbuilding strategier. Jeg har endnu ikke oplevet nogen form for penalties i denne sammenhæng.
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Er det spinnerartikler du mener ikke virker i længden? Min egen erfaring siger at det kommer helt an på hvor lang tid man bruger på udgangspunktet.
Der er jo stor forskel på om du laver en spinnerartikel der ikke giver mening og som er fyldt med fejl og propper et tilfældigt link ind, eller du laver en der er fejlfri ved hvert spin og meget varieret og handler om emnet.
Ja mine tests viser nu også at selv dårlige spins kan være ret gode også i længden. Dog skal man altid tænke, jo bedre et spin, jo længere holder det også, og jo bedre vil det gå. og det skal på ingen måde være den eneste vej frem.
Som i alle andre fag/håndværk gælder det, at værktøjet alene ikke gør en god håndværker :-)
Giv mig en murerspand, ske osv. og jeg kan bygge en skæv væg der vælter når det blæser - give en murer det samme værktøj og han bygger et hus der holder i 100 år.