Hej Allan, Du har en pointe og jeg er sikker på at vores konkurrent har lavet noget af arbejdet selv! Der var tidligere en i denne tråd, som kunne oplyse mig at der havde været brugt en "spinner" til at genere noget bredere ift. linkbuilding. Mit kendskab til SEO og "Spinners" er begrænset, men jeg har fået nogle indlæg som er brugbare og som taler for og imod sådanne funktioner. Samtidig er der flere som har kontaktet mig så vi kan få forbedret vores egen side, så det er jo super! Du skal have tak for dit indlæg. Mvh. NIels |
Hej Brian,
Tak for din indlæg her på Amino og tak for dit spørgsmål mht. snerydning.
I forhold til dit spørgsmål, så har du helt ret... Der kan og er naturligvis forskel på lokationer og glat føre afhængig af mange parametre.
Helt overordnet og kort, så har vi lavet en Benchmarking med Q8 Danmark på alle deres tankstationer i hovedstadsområdet og alle tallene er baseret på gennemsnit ud fra de samlede antal lokationer og udkald.
Et eksempel var, at de fleste snerydningsfirmaer havde været ude og salte 7 dage i træk, hvor der havde været nattefrost men ingen nedbør.
Det er helt udnødvendigt, spild af salt og kundernes penge.
Resultatet var klart: der er en tendens til "over-saltning" som koster kunden dyrt og som skader miljøet mv.
På dine vegne er jeg glad for at du beholdt din kunde, men jeg er sikker på at det ikke kun er pga. prisen! Du har sikkert leveret et godt stykke arbejde og har en god relation til din kunde.
Skulle du have tid og lyst, er du altid meget velkommen til at kontakte os for et fremtidigt samarbejde.
God vinter!
Mvh. Niels