Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cowboyder SEO af Ekspert - Er det holdbart??

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Du har en pointe og jeg er sikker på at vores konkurrent har lavet noget af arbejdet selv!

Der var tidligere en i denne tråd, som kunne oplyse mig at der havde været brugt en "spinner" til at genere noget bredere ift. linkbuilding.

Mit kendskab til SEO og "Spinners" er begrænset, men jeg har fået nogle indlæg som er brugbare og som taler for og imod sådanne funktioner.

Samtidig er der flere som har kontaktet mig så vi kan få forbedret vores egen side, så det er jo super!

Du skal have tak for dit indlæg.

Mvh. NIels

Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 07:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brian,

Tak for din indlæg her på Amino og tak for dit spørgsmål mht. snerydning.

I forhold til dit spørgsmål, så har du helt ret... Der kan og er naturligvis forskel på lokationer og glat føre afhængig af mange parametre.

Helt overordnet og kort, så har vi lavet en Benchmarking med Q8 Danmark på alle deres tankstationer i hovedstadsområdet og alle tallene er baseret på gennemsnit ud fra de samlede antal lokationer og udkald.

Et eksempel var, at de fleste snerydningsfirmaer havde været ude og salte 7 dage i træk, hvor der havde været nattefrost men ingen nedbør.

Det er helt udnødvendigt, spild af salt og kundernes penge.

Resultatet var klart: der er en tendens til "over-saltning" som koster kunden dyrt og som skader miljøet mv.

På dine vegne er jeg glad for at du beholdt din kunde, men jeg er sikker på at det ikke kun er pga. prisen! Du har sikkert leveret et godt stykke arbejde og har en god relation til din kunde.

Skulle du have tid og lyst, er du altid meget velkommen til at kontakte os for et fremtidigt samarbejde.

God vinter!

Mvh. Niels

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Brian Ph.:
Jeg bliver nød til at høre hvordan I stiller jer til følgende situation:

Hvorfor bliver du nødt til at høre om det i en tråd der omhandler SEO?

Det er fint du er oprigtigt interesseret i hvad dine kollegaer i branchen går og laver, men du kunne måske skrive en email til ham.

Den måde du får spurgt på her, ligner mest en måde at prøve at udstille en konkurrent, og samtidig reklamere med at du er billigere (om det passer aner jeg ikke).

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 16:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I mine øjne er det ikke en konkurrent. Som jeg skriver er jeg meget lokal, så jeg har mine styrker og de har deres.

Nu så jeg ham helt tilfældigt herinde. Det er ikke alle indenfor ejendomsservice der svarer en "konkurrent" på spørgsmål der kan være relevante. Her var der større chance for et svar, da mange øjne følger med.

Modsat kan jeg spørge dig om det samme. Hvorfor betvivler du mine motiver i en tråd om SEO? Kunne du ikke have skrevet en PM eller en mail?

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Brian Ph.:
I mine øjne er det ikke en konkurrent. Som jeg skriver er jeg meget lokal, så jeg har mine styrker og de har deres.

Nu så jeg ham helt tilfældigt herinde. Det er ikke alle indenfor ejendomsservice der svarer en "konkurrent" på spørgsmål der kan være relevante. Her var der større chance for et svar, da mange øjne følger med.

Modsat kan jeg spørge dig om det samme. Hvorfor betvivler du mine motiver i en tråd om SEO? Kunne du ikke have skrevet en PM eller en mail?

Vh Brian

Hej :-)

Vær nu opmærksom på, at emnet ikke er at poste i konkurrenters debattråde, men hjælp til at forstå SEO og SEO metoder, og kategorien er  Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp & gode råd .

Eventuelle personlige mellemværender må I klare andetsteds.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:14

Brian Ph.:

Du kunne jo starte med at prøve, og hvis de ikke svarer, ja så må du bare acceptere du ikke får et svar. Du har jo ikke krav på at få besvaret dine spørgsmål, og tråden handler jo om SEO og ikke om trådstarters produkter.

Brian Ph.:

Jeg betvivler ikke dine motiver. Jeg siger blot hvad det ligner når man ser det udefra og at spørgsmålet ikke hører til i en tråd om SEO. Jeg skrev offentligt i tråden så andre også kunne se at trådstarters tilbud måske ikke lige var det der skulle diskutteres her. Hvis jeg kun skrev til dig, kunne det være der var andre der gik offtopic også og kørte videre i dit spor, hvilket der er større chance for ikke sker, hvis jeg skriver her i tråden og ikke på en email til dig.

Håber det er svar nok.

P.S. Hvis vi virkelig skal diskuttere dette mere, er du velkommen til at skrive en PM.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 16:22

Du får lige et sidste svar for at vise jeg ikke havde intentionen om at angribe hans priser.

Jeg nævnte kun kundeeksemplet for at vise der ikke var malurt i bægeret over mistede kunder.

Samtidig kan jeg nævne at snerydning slet ikke er mit kerneområde, faktisk langt fra. Men jeg følger også med i SEO-delen, så jeg kludrede bare det hele sammen til en meget interessant tråd for mig.

Beklager hvis det trådte nogen over tæerne.

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:29

Niels E. Bidstrup:
SEO er svært nok inforvejen, men når også eksprterne anvender "spinets" hvad er det så værd?

I Starten? Meget måske.. Men sådan fungere det bare ikke. Det er desværre ikke en holdbar løsning. Det var svaret..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Masterinseo:

Niels E. Bidstrup:
SEO er svært nok inforvejen, men når også eksprterne anvender "spinets" hvad er det så værd?

I Starten? Meget måske.. Men sådan fungere det bare ikke. Det er desværre ikke en holdbar løsning. Det var svaret..

Er det spinnerartikler du mener ikke virker i længden? Min egen erfaring siger at det kommer helt an på hvor lang tid man bruger på udgangspunktet.

Der er jo stor forskel på om du laver en spinnerartikel der ikke giver mening og som er fyldt med fejl og propper et tilfældigt link ind, eller du laver en der er fejlfri ved hvert spin og meget varieret og handler om emnet.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 09:46
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Masterinseo:

Niels E. Bidstrup:

Spinnerartikler virker da helt fint, både kort og langsigtet. Jeg taler udfra en del erfaring omkring emnet. 

Jeg benytter ikke længere spinners, da det blevet sindsygt billigt at købe unikke tekster. men ved ikke hvorfor folk tror at det ikke virker og er uholdbart.

Thomas har fat i den lange ende, benytter man spinners korrekt, kan man få nogle ganske OK tekster, som fint kan bruges til diverse linkbuilding strategier. Jeg har endnu ikke oplevet nogen form for penalties i denne sammenhæng. 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)