En af vores konkurrenter har brugt en SEO-konsulent [Indlægget er anonymiseret af moderator] ... Det undrer mig men måske kan du hjælpe med at vurdere om det er professionelt sat op!? Så vidt jeg kan se er der arbejdet en del med linkbuilding, og ud fra MajesticSEO kan jeg se at flere af siderne, intet har med den relaterede branche at gøre Endelig så er der sat hundredevis af bynavne op i bunden af vores konkurrents hjemmeside. Det ser ikke særlig sobert ud og det virker åbenlyst udspekuleret. Er det Cowboyder SEO eller er det sådan man gør??? Selv har vi haft for travlt med etablere virksomheden og er ikke nået til SEO endnu, men hvis I har nogle gode råd eller anbefalinger, så kan det da være vi skulle se at få startet et samarbejde!
Med venlig hilsen Niels Bidstrup Vinterservice Danmark Vinterservice.com |
jeg kunne ikke lige finde den side du snakker om , men den side men 100 vis bynavne findes i hvert fald ikke hvad jeg kunne se på side 1 på ordret snerydning som jeg nok betegner som jeres hoved kerne ord
jeg ville aldrig betale for en satte 100 vis bynavne på min side i sær vis det er på alle undersiderne i fodnoten det må se frygtelig ud på hjemmesiden
relevante links er altid meste værd så , men de er også svære at få , derfor lige nu satser jeg meste på at forbedre min egen side og skabe selv nyheder så kommer det hele stille og roligt , men mon ikke de som lavet også hjælper på med få godt der peger mod siden
godt der peger mod siden kan videoer og bloggen løs og være nyheds skabende være det afgørende , der gør man kommer frem ad