jeg har lidt betænkeligheder ved min videre gang herfra..
Jeg har valgt og skifte firmanavn da vi har fået lidt andre servicegrupper ind og anden målgruppe.
Jeg har siden med mit "gamle" navn og lavet linkbuilding til den og så har jeg min nye side hvor jeg først skal til at igang med linkbuilding.
Min tanke er at evt viderestille min gamle til den nye side, men går alt linkbuilding så ikke tabt ? eller vil det være bedre og blot skrive på den gamle at siden er blevet til anden og så sætte et link ind ?
Har også lige snakket med en om at man kunne få lidt tekst frem inden den bare skiftede så folk også fik besked om vi havde nyt navn og det ikke bare var noget der var blevet opkøbt :)
Har også lige snakket med en om at man kunne få lidt tekst frem inden den bare skiftede så folk også fik besked om vi havde nyt navn og det ikke bare var noget der var blevet opkøbt :)
En 301 redirect vil klart være at anbefale.
Metoden med tekst før redirect laves typisk med en refresh i html, og det overfører ikke linkjuicen.
Jeg tror den bedste løsning for dig, vil være at lave manøvren i Googles webmaster værktøj - så er du sikker på det gøres rigtigt og det ikke kun er en dns redirect fra dit Cpanel.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Når du er logget ind og har tilføjet websitet, kan du ændre pegning under menupunktet i højre side: konfiguration og underpunktet: adresseændring
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media