Hej alle i kære Amino'er, Jeg skal til at lave min første webshop, for en kunde. Nu skal jeg bare være 100% sikker på at, jeg vælger den løsninger der matcher, min kundes behov bedst muligt. Kundes krav til systemet er følgende: systemet skal være på dansk, både backend og frontend. systemet skal være super bruger-venligt(helst idiot sikkert). I starten vil der kun være 6 produkter, men på sigt skal det kunne håndterer op til et par hundrede. Det skal være muligt at opsætte en video-blog hvor videoerne hentes fra youtube. Der skal kunne oprettes pakke tilbud der kan publiceres på forsiden. Jeg ved at Magento kan håndterer de fleste af disse ting, men er lidt i tvivl om systemet er for tungt, i forhold til målet. I så fald håber jeg at nogle kan komme med et godt alternativ Med hensyn til hosting kan jeg forstå at, de fleste anbefaler magentohotel.dk og det er ikke fordi at 125 + moms om måneden er meget for at drive en webshop. Men jeg ønsker selvfølgeligt at, han får minimale drift omkostninger, uden det vil gå ud over sidens performance. Så er der andre webhoteller der kan gøre gøre jobbet ? i tilfælde af at valget falder på magento hvilket jeg tror. Sidst med ikke mindst skal jeg jo finde en troværdig betalings løsning, og min kære kunde vil gerne bruge paypal. Personligt var jeg ikke sprunget på paypal alene grundet de ikke tager imod traditionelt dankort, men hvad mener i, er paypal en troværdig betalingsløsning, eller bør jeg kigge efter noget andet? husk økonomi også spiller en rolle her :) På forhånd mange tak Mvh Mick Hansen |
Nu skal jeg jo skrive at PayPal selvfølgelig er troværdigt Men tag ikke bare mit ord for det... PayPal har trods alt over 300.000 aktive brugere i Danmark, og over 110 millioner på verdensplan.
Jeg vil helt klart anbefale at du kører dine Dankort transaktioner gennem enten ePay eller QuickPay, og i deres betalingsgateways også aktiverer PayPal til at håndtere alle andre korttyper.
Men du er velkommen til at kontakte mig hvis du har spørgsmål vedr. PayPal.
vh, Sami Hådell (Sales Executive, PayPal Skandinavien)