Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det en firmaerejse?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Underligt - jeg skriver da både privat og for 3 virksomheder, og får altid svar - normalt inden for en uge. Hvilken mail bruger du? Hvis det er en gammel skat@skat.dk så svarer de ikke tror jeg, men kommunikerer du ved at logge ind på skat.dk for firmaet og så går ind i punktet kommunikation - og derfra - besked til skat - så får du efter min erfaring ALTID svar og jeg har aldrig ventet over 10 dage, og generelt noget der ligner 5-7 dage og - gensvar

Den verden kan jeg heller ikke genkende. Min erfaring er mindst 4-5 måneders svarfrist og da oftes som følge af klage over manglende svar til højere niveauer. Dybt utilfreds med SKAT's manglende overholdelse af almindelige forvaltningsretlige regler (herunder overholdelse af svarfrister, kvitteringsskrivelser mv).

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:08

Henrik Koudahl:
Den verden kan jeg heller ikke genkende. Min erfaring er mindst 4-5 måneders svarfrist og da oftes som følge af klage over manglende svar til højere niveauer. Dybt utilfreds med SKAT's manglende overholdelse af almindelige forvaltningsretlige regler (herunder overholdelse af svarfrister, kvitteringsskrivelser mv).
Jeg tror dig da - men jeg lover, og ville jo kunne vise dig, at via skat.dk kommunikation hvor man jo aldrig har diskusion om kvitteringer - alt ligger der jo når man er logget ind -  har jeg for sønnens 3 firmaer + mig selv privat haft mindst 40 mails inden for 10 mdr og der er ikke EN af dem som ikke er besvaret på en uge - var lige logget ind og checkede de 2 jeg ved jeg mest havde med at gøre

Der hvor jeg har haft problemer er virk.dk og selskabsstyrelsen som direkte svarer, at der går ca 5 uger - og hvor det tager LANGT mere i min erfaringsverden - men det er da lidt utroligt, at jeg i tre selskaber og som privat har svar på en uge HVER gang over mindst 40 mails - og nogen oplever det helt anderledes. Kan det ha noget at gøre med forskellige regioner - jeg mener du er i samme som jeg - vel i princippet København Nord eller hvad det måtte hedde? Er det når du er logget ind på skat.dk og kommunikerer der, at du ikke får svar??

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:26

Cookie:
At jeg her går med i koret der siger - gør det (med sommerhuset) - skyldes mere det, at det givet KAN gå igennem end en sikkerhed for at det vil gøre det - det vil givet afhænge meget af resten af regnskabet.

Hvad gør dig skeptisk? Jeg har som sagt i min branche oplevet flere firmaer, der flyttede afdelingsmøder til Grækenland, Spanien og Ægypten alene af den grund at det var billigere end konferecehoteller i Danmark.

Ligesom vi jævnligt oplever at forfattere, skuespillere og filmfolk mv. ofte flytter ud af deres normale miljø for at færdiggøre tekster, sætte et show sammen mv. Hvorfor ikke samme mulighed for et I/S?. Det må da helt fundamentalt være efter statsskattelovens regler - en udgift for at sikre og vedligeholde en indkomst.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:40

Cookie:
Er det når du er logget ind på skat.dk og kommunikerer der, at du ikke får svar??

Jeg bruger skat.dk til kommunikationen.  Selv banale ændringer før der  af forskudsbeløb oplever jeg at det kan tage et par måneder før der sker noget.

Omvendt har jeg så i modsætning til dig - særdeles positiv oplevelse af Erhvervsstyrelsen og virk. Forskellen er formentlig  at vi bliver betjent af forskellige enheder - i mit tilfælde hovedsageligt SKAT udland.

Jeg er så langt ude med et par sager, at jeg i disse dage overvejer at indgive klage direkte til ministeriet over sagsbehandlingen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:52

Henrik Koudahl:
Forskellen er formentlig  at vi bliver betjent af forskellige enheder - i mit tilfælde hovedsageligt SKAT udland.
Jep det må være forklaringen - for jeg står 100% indefor at 40 spørgsmål via skat.dk indlogget ikke i ET tilfælde for mig - delt på 3 ApS og mig som person - har taget over 8 dage som den længste og generelt 5 dage - ALLE., men skat - og jeg kender intet til skat udland - eller virk hvis det er udland

surt da i alle fald hvis ikke de svarer dig - klag dog - du kan da formulere digSmile

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 01:17

Cookie:

og jeg kender intet til skat udland - eller virk hvis det er udland

surt da i alle fald hvis ikke de svarer dig - klag dog - du kan da formulere digSmile

Ahh Du må da være klar over hvad Virk.dk er ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 02:07

Jeg har sendt den på mail, sikkert det som er problemet :) Tror også det var det vi gjorde i virksomheden, men synes nu ikke ligefrem det er ok fra Skats side at de har en mail man kan skrive til, men ikke svare på indkommende mails

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 10:18

Tak for alle jeres svar :)

Det lyder som om, at det burde være muligt i hvert fald at trække momsen fra sommerhuset fra, men at maden nok skal afholdes af os selv.
Hvad så med transporten derover? Den kommer til at foregå i min egen bil.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 11:17

Cookie:
sønnens 3 firmaer + mig selv privat haft mindst 40 mails inden for 10 mdr

Man skal åbenbart være stamkunde hos SKAT.............. ha en god søndag! Stick out tongue

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Claus Møller:
Man skal åbenbart være stamkunde hos SKAT.............. ha en god søndag! Stick out tongue
 Big Smile Ja - faktisk har den ene dame svaret, at hun ville være glad hvis jeg kun spurgte om noget der var helt specifikt relevant for lige det selskab, og ikke om noget generelt også - dog med en venlig toneBig Smile

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)