Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler idé til hjemmesideemne med ad's på!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle Aminoer! 

Jeg havde tænkt mig at starte en hjemmeside med en masse ad's (reklamer) på! men mangler en idé til hvad hjemmesiden skal handle om...

Har i nogle ideer til hvad en 14 årig dreng kan lave? 

Mvh.

Sebastian!

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:18

Seb4700:

Hej alle Aminoer! 

Jeg havde tænkt mig at starte en hjemmeside med en masse ad's (reklamer) på! men mangler en idé til hvad hjemmesiden skal handle om...

Mvh.

Sebastian!

Hvad interessere du dig for?

Tilmeldt 20. Jun 12
Skrevet kl. 16:20
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

At score piger og lave penge? :P

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 16:23

Hej seb... Lige siden jeg var omkring 13-14 år, har jeg også gået rundt og tænkt og tænkt og tænkt. Blandt andet omkring et emne til en profitabel hjemmeside. Men også ideer til smartphone apps, og nye produkter. Men princippet er det samme i alle disse emner. Jeg er nu 15, og snart 16. Og efterhånden som tiden går, går det også op for en, at det ikke hjælper bare sidde, og tænke. Ideer bør komme af sig selv. Så lad være med at sidde og knase din hjerne i stykker, og lad ideen komme af sig selv. Har du interessen, skal ideen nok komme. 

-Visti-

Tilmeldt 20. Jun 12
Skrevet kl. 16:27

Okay tak Gomado :)

Fra Herning
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Test test test Skrevet kl. 16:40

Seb4700:

Hej Sebastian!
Det er vigtigt, at når du laver en hjemmeside med ad's på, at det ikke kun er reklamer der er på den. Hvis kun der er reklamer er der ingen mennesker, der kommer ind på dit site(og dermed ingen penge). Det du skal gøre er, at finde en ting Du synes kunne være sjov/spænende/sej/interessant eller lignende. Derefter skal du beskrive "emnet" hvorefter du så kan tilpasse dine reklamer til.

En helt anden ting er, skal man ikke være 18 for at kunne få udbetalt pengene fra ad's?

/Emil 

www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i! 

Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!

Tilmeldt 20. Jun 12
Skrevet kl. 16:46

Hej Emil :) 

Jeg synes jo det er både sjovt og spændende at score damer og ville meget gerne hjælpe andre med det :) 

Der er jo mange drenge der ikke ved hvordan man bare snakker med en pige :P 

Og det med man skal være 18? 

Jo men har skrevet min mors navn og alt det også giver hun mig pengene :P

Fra Herning
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Test test test Skrevet kl. 16:56

Seb4700:
Jeg synes jo det er både sjovt og spændende at score damer og ville meget gerne hjælpe andre med det :) 

Hej igen.
Så har du jo fundet det emne du skal skrive om på dit site!
Du kan jo som du antyder hjælpe andre med det, via din hjemmeside. Når du først har fået det op og kører kan du jo bagefter få tilføjet en masse reklamer. Det er jo selvfølgelig bedst hvis reklamerne kan passe i design/emne til din side det vil i hvert fald øge chancen for flere kolde kontanter.
/Emil :) 

www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i! 

Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!

Tilmeldt 20. Jun 12
Skrevet kl. 17:01

Okay tusind tak! Men tænker også lidt.. Man kunne også lave en side der fortæller pinlige historier! Hvor folk sender deres historier ind.

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:03

Har på fornemmelsen at denne side så bliver fyldt med opdigtede historier, og ikke rigtige, pinlige historier. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)