Kære amino brugere Som nævnt i overskriften søger jeg en der kan kode en simpel kontakt side i html. Jeg har designet! Mangler kodning! Udover det skal du hjælpe mig med domæne reg. + hosting. Jeg har desuden en vision om at lave den til en webshop på et senere tidspunkt, så dette skal tænkes med ind. Jeg ser helst du/I bor i KBH området, andet kan nok også lykkes. Jeg er IKKE interesseret i en billig/hurtig løsning. Da jeg har hørt dette skulle ødelægge ens søgeoptimering på Google. Jeg er villig til at betale +3000 dkk eksklusiv. Server hosting og domæne reg. Hvis det er noget DU/I mener I kan klare så kontakt mig endelig i prv. Massage hvor du skriver dine betingelser. |
Jeg søger en der kan kode en simpel kontakt side i html.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Jeg bruger Daniel fra eye4web til sådan noget... :) De er super til sådan noget... Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Hej, skriv en PM. Jeg kan godt klare det for dig, og det bliver ikke noget hurtigt sjusk. Jeg ved hvad jeg laver, og har altid søgemaskinerne i baghovedet. Desuden har jeg prøvet langt de fleste danske webhosts og DNS-værter, så jeg ved hvem du IKKE skal bruge. |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)