Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 20% på en iHuman til din side!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Først vil jeg gerne sige tak til et suverænt godt forum og især tak til alle de Aminoer som gennem tiden har hjulpet mig med en hel masse.

Kort fortalt har jeg endelige fået mit studie lokale op og køre og kan nu producere mit produkt efter behov. 

Jeg har til næste uge booket næsten 20 nye modeller som skal castes og evalueres, sådan så mit udvalg bliver bredt og differentieret.

I den anledning vil jeg gerne give tilbage til jer Amino brugere og tilbyder nu derfor 20% på en 30 sekunders iHuman med enten din egen model eller modellen som er vist på min forside. Dette er inkl. en loop :)

Samtidigt vil jeg gerne introducere jer alle for et nyt produkt jeg har udviklet, som er en interaktiv iHuman, man kan bruge på fx. en FAQ side.

Dette produkt kan ses her: www.iHuman.dk/FAQ 

iHuman.dk - Få en ekstra virtuel medarbejder til din hjemmeside!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 17:33

Hej

Du har ikke nogen shops at referere endnu saa ?

og det er kun 20% rabat med pigen og ikke de andre som du caster ?

Hvad er et loop?

Mvh

anders

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 17:35

PS: hvor lang tid løber dit tilbud ?

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 18:47

Hej Anders.

Jeg har netop leveret til en shop og den skulle gerne komme online snarest muligt.
Derudover har jeg to opgaver til som skal filmes indenfor den nærmeste fremtid som også kommer online hurtigst muligt.

Jeg er relativt ny åbnet og har først lige åbnet mit studie for en uge siden, så det er de referencer jeg får indtil videre.
Har du et ønske til en særlig type model?

Lige nu er det hende jeg kan tilbyde i forbindelse med min kampagne, men jeg vil meget gerne hjælpe dig for at sprede mit produkt.
Jeg vil køre tilbuddet til slutningen af næste uge.
Hvis du er interesseret kan jeg ringe dig op og så kan vi tage en snak om dine ønsker og behov.

En loop er den video der kører inden at man trykker på personen, dvs den video hvor de står stille. :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 18:54

JaskoB:

Hej Anders.

Jeg har netop leveret til en shop og den skulle gerne komme online snarest muligt.
Derudover har jeg to opgaver til som skal filmes indenfor den nærmeste fremtid som også kommer online hurtigst muligt.

Jeg er relativt ny åbnet og har først lige åbnet mit studie for en uge siden, så det er de referencer jeg får indtil videre.
Har du et ønske til en særlig type model?

Lige nu er det hende jeg kan tilbyde i forbindelse med min kampagne, men jeg vil meget gerne hjælpe dig for at sprede mit produkt.
Jeg vil køre tilbuddet til slutningen af næste uge.
Hvis du er interesseret kan jeg ringe dig op og så kan vi tage en snak om dine ønsker og behov.

En loop er den video der kører inden at man trykker på personen, dvs den video hvor de står stille. :)

hej

Ok den vil jeg meget gerne se naar den er oppe at koere.

Jeg sender dig lige en PM

Mvh

anders

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)