Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook-annoncer på performance-basis. Hvem kan dét?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor finder jeg et bureau, som vil lave Facebook-annoncer på performance-basis? 

Det virker lidt fjollet at det er så svært at finde nogle, der tør tage en del af risikoen, når de lover en masse resultater, fra de annoncer (Adwords, Facebook ads etc.), som de laver for én. 

Jeg har allerede et samarbejde i gang med et affiliate-netværk, så jeg kender godt den mulighed. 

Jeg skal bruge et bureau, som kan lave Facebook-annoncer og skaffe salg, No Cure No Pay. 

Mine produkter koster 149 kr., gennemsnitsordren ligger på 200 kr. og jeg er villig til at give 75 kr. (inkl. moms) pr. salg. 

Hvem kan klare det for mig? 

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er yderst sjældent, at man ser en direkte positiv ROI fra sine FB annoncer. Ikke dermed sagt, at FB annoncer ikke kan være rentable - men måles der udelukkende på direkte konverteringspriser, så er de sjældent positive.

Så Facebook-annoncer på performance-basis er det vist ingen der tilbyder!

http://www.amino.dk/forums/t/175155.aspx


Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da en skam. 

Men tak for linket til den anden tråd. Vældig informativ.

Mærkeligt at der ikke er nogen i den tråd, der byder ind med, at de har succes med konverterende FB annoncer. 

Så må der jo være noget om snakken - At FB annoncer sjældent virker til andet end branding. Hvor meget man så ellers kan lægge af værdi i dét. 

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)