Hvordan holder I styr på timerne, I bruger hos jeres forskellige kunder? Er der specielle programmer til den slags, eller findes der noget, der er lige til at gå til? Det er i en enkeltmandsvirksomhed :-)
Jeg bruger http://paymo.biz/ hvor jeg bl.a. har en app til smartphone så jeg kan starte/stoppe tidtagning når jeg er hos kunde eller sidder og arbejder. Jeg deler tit dagen op mellem de enkelte kunder så det er vigtigt at jeg hurtigt kan skifte over - bl.a. kan jeg hvis jeg får en hasteopgave ind stoppe den opgave jeg sidder med nu og starte tiden på hasteropgaven. Så viser det med et pænt overblik hvordan min arbejdsuge har set ud.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Tusind tak for dit svar. Det havde jeg da slet ikke tænkt på, at de to ting, regnskab og timer, hænger sammen :-)
Kan du også bruge det til at registrere de timer, som du ikke udsender fakturaer på? Jeg tænker, at det ville være rart at have noget statistik på, selfølgelig hvor mange timer jeg bruger per kunde, men også på, om jeg har brugt flere timer, end jeg havde regnet med og givet tilbud på, men også på, hvad jeg bruger på salg, uddannelse og den slags...
Det var godt nok også lidt smart, at den kan køre over telefonen. Det havde jeg heller ikke overvejet som mulighed :-) Kan din også det med at registrere timer, der ikke skal faktureres?
Tusind tak for dit svar. Det havde jeg da slet ikke tænkt på, at de to ting, regnskab og timer, hænger sammen :-)
Kan du også bruge det til at registrere de timer, som du ikke udsender fakturaer på? Jeg tænker, at det ville være rart at have noget statistik på, selfølgelig hvor mange timer jeg bruger per kunde, men også på, om jeg har brugt flere timer, end jeg havde regnet med og givet tilbud på, men også på, hvad jeg bruger på salg, uddannelse og den slags...
mvh. tina
Ja, det er et seperat "modul", som naturligvis nemt kan kobles på enten tilbud eller fakturaer hvor det skal bruges.
Kan din også det med at registrere timer, der ikke skal faktureres?
Ja fordi man vælger selv hvilke timer der skal faktureres.
Løsningen findes i 2 "smags-varianter".
1) Fuldstændig gratis hvor du kan lave én faktura per måned.
2) Betalingsløsning hvor du kan lave en faktura per kunde.
Det er også lavet sådan så dine kunder kan logge ind og følge med i timeforbruget og der er nogle der har lavet et program der kan ligge på din maskine og "lytte" således at du når du er færdig med dagen kan bruge 5 min. på at fortælle programmet hvilke kunder du har brugt hvilke programmer til (det er noget jeg er ved at teste).
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Vi skriver i delte spreadsheets på Google-docs. Det gør det hurtigt og giver os den bedste fleksibilitet.
Vores projektstyring understøtter faktisk tidsregistrering, inkl. timer, mv. men folk får ikke gjort det ordentligt. Vi må nok erkende at det er kreative mennesker vi hovedsageligt har med at gøre... ;-)
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.