Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en partner til nyt etableret designfirma

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

jeg har i et halvt års tid arbejdet på at skabe et design firma som kommer mest til at ligne HAY, men hvor produkterne er bæredygtige eller har en bæredygtig funktion.

Jeg har allerede skabt et produkt som jeg har tænkt mig at starte ud med og derefter bygge videre på konceptet og produkterne. 

Produktet/produkterne skal sælges gennem egen webshop sammen med eksterne varer samt til detailforretinger. 

Jeg har egentlig haft en partner som jeg startede det hele med, men min partner fik et så godt et tilbud fra hendes chef, at vi begge blev enige om at hun skulle satse på tilbuddet, hvilket fik mig til at stå alene med firmaet, omkostningerne samt arbejdsfordelinger. 

Jeg søger nu en partner som har lyst til at fortsætte dette projekt med mig og satse 100% på det, idet at jeg både får brug for hjælp mht økonomi samt nogle arbejdsområder. 

Jeg har en del erfaring i selve detailbranchen hvor jeg har haft en del stillinger og er klar på at bruge min erfaring og viden på mit eget. 

Hvis du har lyst til at blive en del af firmaet og mener at du er den rette person, så smid gerne en PM med lidt om dig selv, din baggrund og hvad du har at tilbyde :-)

KH

KV

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)