Virkelig fedt design, og hvor sjovt jeg kender en fra jeres hold!... (Jonas) |
Hej Alex,
Tak for rosen! :-)
Og ja, det er da pudsigt!
Med venlig hilsen,
Christian Johnsen
Virkelig fedt design, og hvor sjovt jeg kender en fra jeres hold!... (Jonas) |
Hej Alex, Tak for rosen! :-) Og ja, det er da pudsigt! Med venlig hilsen, Christian Johnsen |
Rådgiver hos Billy's Billing.
Prisen vil være 300 kr/t frem til kl. 20:00 i aften. Herefter vil den blive sat op. Med venlig hilsen, Christian Johnsen |
Hej Jackie, Det er ca. 100 kr. pr. artikel. Men det afhænger jo meget af, hvilket emne, længde og sprog, der vælges. :-) Med venlig hilsen, Christian Johnsen |
Det ser godt ud! :) thumbs up! Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Hej Mehmet, Tusind tak for de positive ord! Med venlig hilsen, Christian Johnsen |
Hej. Dine priser dur ikke. Du skriver både 150 i timen og 300 i timen. Du forvirrer dine kunder. De vil helt sikkert ikke bruge deres tid på at finde ud af hvad du mener med det. |
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/
Hej Christian,
Rigtig rigtig fed side :) Kan utrolig godt lide designet..
Jeg har lige to ting.. 1) Lige over "Referencer" staar der "Se hvem vi har hjulpet" det saa jeg kun lige ved et uheld. Det er meget svaert at se med den hvide tekstfarve :)
2) Intet sted paa siden kan jeg se Cvr. nr. eller lign.. Det er personligt noget jeg altid kigger efter, naar jeg finder firmaer paa nettet- uden det virker det for mig lidt "lusket" :)
Men igen, rigtig flot side- og held og lykke :) mvh Kim |
Hej Michael, Der står jeg under priserne, hvad prisen gælder for. Med venlig hilsen, Christian Johnsen |