Jeg står med overvejelser om at udskifte mit nuværendene trådløse router/modem fra stofa. der er flere grunde til at jeg vil udskifte 1. det koster mig 25 kr pr. måned at leje det. 2. jeg er sindsyg irreteret over deres sindsyge lange og kompliceret kode og ønsker selv af vælge en kode. Krav til mit kommendene nætværk: skal kunne trække: 1 stationær, 1 Bærbar, 1 Ipad, 2 Iphones, 1 ipod, 1 trådløs printer, 1 trådløs nætværks harddisk og 1 smart tv.
Du har ikke nogen specielle krav så en Trendnet eller Linksys router kan gøre det.
Seagate har nogle udemærkede trådløse hard diske.
Hvis dine enheder bare skal kunne dele filer og internet så vil det være løsningen. Dog skal du være opmærksom på at Ipad ikke kan bruges sammen med en trådlæs hard disk. Jeg var inde i en Apple forretning i USA i september hvor jeg eftersøgte en trådløs løsning til at udevide lagerpladsen til Ipad men det kunne de ikke hjælpe med. Derfor vil det nok være en ide at bruge fx Dropbox til ekstra lagerplads til din Ipad.
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.