Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg vælge af router til mit trådløse netværk?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skælskør
Tilmeldt 25. Dec 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg står med overvejelser om at udskifte mit nuværendene trådløse router/modem fra stofa. der er flere grunde til at jeg vil udskifte 1. det koster mig 25 kr pr. måned at leje det. 2. jeg er sindsyg irreteret over deres sindsyge lange og kompliceret kode og ønsker selv af vælge en kode. Krav til mit kommendene nætværk: skal kunne trække: 1 stationær, 1 Bærbar, 1 Ipad, 2 Iphones, 1 ipod, 1 trådløs printer, 1 trådløs nætværks harddisk og 1 smart tv. 

Er ikke den store It haj hvad skal jeg købe????

Hvilke ting skal jeg bruge til nætværket???

Forslag til printer???

Forslag til Nætværksharddisk????

På forhånd tak

Hilsen Martin 

Tømrerfirmaet Martin Larsen fra Skælskør (Vestsjælland)

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 22:47

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Skælskør
Tilmeldt 25. Dec 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:50

Søger ikke et billigere internet men en hjælp/guide til indkøb af udstyr!

Tømrerfirmaet Martin Larsen fra Skælskør (Vestsjælland)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:57

jeg har telia mobil internet nem kode at huske og lynhurtige internet og man kan tage det med sig over alt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 23:14

Du har ikke nogen specielle krav så en Trendnet eller Linksys router kan gøre det.

Seagate har nogle udemærkede trådløse hard diske.

Hvis dine enheder bare skal kunne dele filer og internet så vil det være løsningen. Dog skal du være opmærksom på at Ipad ikke kan bruges sammen med en trådlæs hard disk. Jeg var inde i en Apple forretning i USA i september hvor jeg eftersøgte en trådløs løsning til at udevide lagerpladsen til Ipad men det kunne de ikke hjælpe med. Derfor vil det nok være en ide at bruge fx Dropbox til ekstra lagerplads til din Ipad.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)