Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Levering til erhvervsadresse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej guys.

Jeg skal til at handle fra en dansk hjemmeside, og der kan man spare 20 kroner ved at få leveret til erhvervsadresse.

Det er sådan at min virksomhed er samme adresse som mit hjem. Tæller det også om erhvervsadresse?

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

ja for dig gør det om det også gør for afsender ved jeg ikke. Men kan ikke se hvorfor ikke.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Dec 07
Indlæg ialt: 32
Fra  Modify.dk Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

For at det tæller som en erhvervsadresse for afsenderen hos PostDanmark, så kræver det at der er et CVR nummer tilknyttet til adressen.

Så er dit firma registeret med CVR nummer på din privat adresse, så er det en erhvervsadresse i den sammenhæng, hvis du får sendt pakken til dit firma.

Du kan derfor sagtens bestille til den lavere fragt, og få den sendt til dig firma, selvom det er på din privat adresse.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Modify.dk:

For at det tæller som en erhvervsadresse for afsenderen hos PostDanmark, så kræver det at der er et CVR nummer tilknyttet til adressen.

Så er dit firma registeret med CVR nummer på din privat adresse, så er det en erhvervsadresse i den sammenhæng, hvis du får sendt pakken til dit firma.

Du kan derfor sagtens bestille til den lavere fragt, og få den sendt til dig firma, selvom det er på din privat adresse.

Takker :-)

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gør det altid, hvis det er en mulighed og det virker fint :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)