Hej Efter at have vundet billetter her på Amino til foredrag med keith cunningham, ville jeg lige dele/fortælle at det har været en helt igennem fantastisk oplevelse. Ham gad jeg godt jeg havde kendt for 10år siden, han kommer i den grad igennem med værktøjer og måder at se ting på som vil kunne flytte en hver iværksætter flere trin op af karriere trappen. har aldrig været til et foredrag inden for iværksætteri osv. som var så godt og har været til en del. så varme anbefalinger her fra. Til jer der ikke kender ham ligger der flere videoer med ham på youtube og han har udgivet flere bøger som jeg nu vil læse :-) http://speakersclub.dk/shop/vip-program.11070.html Mange tak til Amino for muligheden er sku helt høj af oplevelsen :-) Stay strong Thor |
Hej Thor.
Selv tak, for din hjælp tidligere, og dejligt at du fik noget ud af dagen.
Thor Andersen:Til jer der ikke kender ham ligger der flere videoer med ham på youtube og han har udgivet flere bøger som jeg nu vil læse :-)
Vi har faktisk lavet interviews med ham to gange på Amino tv. Den ene gang var over Skype, og den anden gang var i går, hvor vi mødtes med ham. Interviewet fra i går vil inden længe blive lagt online på Amino tv.
I mellemtiden kan man se det andet interview med Keith J. Cunningham her: Keith J. Cunningham på Amino
Mvh. Rune Gjersvik.