Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak AMINO........Keith cunningham

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej

Efter at have vundet billetter her på Amino til foredrag med keith cunningham, ville jeg lige dele/fortælle at det har været en helt igennem fantastisk oplevelse.

Ham gad jeg godt jeg havde kendt for 10år siden, han kommer i den grad igennem med værktøjer og måder at se ting på som vil kunne flytte en hver iværksætter flere trin op af karriere trappen. har aldrig været til et foredrag inden for iværksætteri osv. som var så godt og har været til en del. så varme anbefalinger her fra.

Til jer der ikke kender ham ligger der flere videoer med ham på youtube og han har udgivet flere bøger som jeg nu vil læse :-)

http://speakersclub.dk/shop/vip-program.11070.html 

Mange tak til Amino for muligheden er sku helt høj af oplevelsen :-)

Stay strong

Thor

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 11:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thor.

Selv tak, for din hjælp tidligere, og dejligt at du fik noget ud af dagen.

Thor Andersen:

Til jer der ikke kender ham ligger der flere videoer med ham på youtube og han har udgivet flere bøger som jeg nu vil læse :-)

Vi har faktisk lavet interviews med ham to gange på Amino tv. Den ene gang var over Skype, og den anden gang var i går, hvor vi mødtes med ham. Interviewet fra i går vil inden længe blive lagt online på Amino tv.

I mellemtiden kan man se det andet interview med Keith J. Cunningham her:  Keith J. Cunningham på Amino

Mvh. Rune Gjersvik.

Tilføj mig på Twitter

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Skrevet kl. 15:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det vil jeg glæde mig til at se, vil allerede se det eksisterende her i eftermiddag.

Fedt at i også går efter interview med så store kompetencer ude fra, det giver virkelig Amino tv en kæmpe brede og et tand mere op på inspirations skalaen.

Mvh 

thor

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:29

Jeg havde ellers adgang til begge workshops, men havde desværre ikke tiden til det. Det lyder til at have været givende.

Hvad angår store kompetencer, så er det nok ikke sidste gang at vi får fat i nogle fra udlandet, hvis det er derfra du mener. Vi er osse ved at få lavet aftaler med nogle spændende danske personligheder til Amino tv, og der bliver noget at glæde sig til.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Skrevet kl. 23:51

Ærgeligt du ikke så anden del, men der var også godt med kød på del 1

Syntes det er et super arbejde i gør med amino tv, det har virkelig været med til at inspirer mig meget og har fået flere venner som er erfarne iværksættere til at melde sig ind alene på grund af hvad de videoér har gjort for mig. og glæder mig til at se hvad det næste der kommer er.. også cool at i for videoer ind med folk der har prøvet svære tider som konkurs osv... har selv været den del igennem og så rejst mig igen til fornuftig succes. tror at der er mange der trænger til at vide at konkurs eller ligne er ikke verdens undergang selvom det føles sådan.

Det jeg mener med kompetencer som ham er at der er ikke mange lære/foredragsholdere som ham her hjemme ( han er virkelig en en klasse for sig selv mener jeg) og de virkelig dygtige i udlandet er svære at få fat i, kunne jeg forstille mig. da de som regl vil have penge for det. men fedt!! igår efter dem.

men lige for at under strege så er amino tv sku ret fantastisk og gør i den grad en forskel 

ps. har en bekendt der har en mindre virksomhed i odense, han har haft en hård periode med bla. en akkord som en del af resultatet for at kunne komme vidre. han har ramt bunden og er på vej frem stille og roligt.. han bruger amino tv som iværksætter "benzin" til at motivere ham til at kæmpe hverdag... (fortælle det kun fordi jeg syntes det er vigtigt at i også for at vide hvor stor en forskel i gør )

mvh thor

Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:46
Hej Thor!

Dejligt at høre, at du havde en god oplevelse - og Keith er ganske rigtigt unik som Business teacher / mentor.

Kik forbi en anden gang, og husk Keith er tilbage ultimo jan.

Hvis du ville dele dit testimonium på Speakers Club FB Wall, så er du med i min aftenbøn også

God weekend
Thomas
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 02:48
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)