Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Osteopati hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået lavet mig en ny Wordpress hjemmeside.

Virksomheden jeg driver tilbyder Osteopati, Akupunktur og Body-SDS behandlinger i Hellerup.

Målgruppen er mellem 25 og 65 år, så målet med hjemmesiden er at den skal fungere til ældre mennesker som ikke er så vante til computere samt det yngre publikum som kan tilgå hjemmesiden via deres smartphone.

Modtager meget gerne ris og ros og evt. forslag til Wordpress plugins som kan forbedre siden.

Adressen er: http://osteopatibehandling.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:59

cvr nummer på kontakt siden og i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed.

social medie en god ide med twitter på siden

fodnoten på siden er ekstrem lang på siden med intet indhold på denne her side opdaget jeg http://osteopatibehandling.dk/find-vej-2/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 23. May 11
Skrevet kl. 21:09

Jeg har google plus og facebook på toppen af siden.

Der skulle gerne være en adresse samt et google map på siden du henviser til, kan du ikke set  ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:20

Olivar Frederiksen:

Jeg har google plus og facebook på toppen af siden.

Der skulle gerne være en adresse samt et google map på siden du henviser til, kan du ikke set  ?

jeg kan ikke se twitter på siden ?

jeg kan også se kortet med neden under er der langt langt stykke uden indhold .på den side

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 21:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Siden virker fed nok. Men så heller ikke mere. Syntes den virker meget ren, hvilket i nok også går efter, men den har ikke sådan noget særligt. Det er meget keep it simpel hvilket også kan være godt nok. 

Jeg syntes du/i skulle se lidt på jeres brand. For har lidt svært ved at genkende jer. Både på farve og logo siden, men ellers flot side med nogle flotte billeder.  

I bunden ville jeg gerne ønske adresser, cvr. osv. Og evt. at i brugte hele bundens fire kolonner. Nu bruger i nemlig kun 2. I kunne evt. bruge resten af pladsen på nogle billeder, facebook side eller lign. :)

Og lige nogle fejl rettelser. :)

Billedet på: 

http://osteopatibehandling.dk/osteopatiens-historie/ 

http://osteopatibehandling.dk/body-sds-historie/ virker ikke i crome. Måske virker de slet ikke?

Også står der comments under jeres artikler og ikke kommentar. :)

Også kunne i Evt. tænke på et  Favicon. :)

Med venlig Hilsen Daniel K. Petersen

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 21:37

Jeg synes det er en rigtig fin side, i et behageligt design, som passer godt til produktet. Tillidsvækkende og imødekommende billeder, og så har du fået en masse indhold på, uden at det virker uoverskueligt og overfyldt. Dét i sig selv, er en kunst :-)

Du har et menupunkt som hedder "artikler" og der ville jeg nok vælge at kalde det "blog" eller et eller andet lidt mere beskrivende.

Der er dog et problem med at se selve artiklerne, hvor der tilsyneladende sker en række viderestillinger som gør at den loader men ikke kan finde ud af at viderestille til artiklen.

Fra Hellerup
Tilmeldt 23. May 11
Skrevet kl. 22:15

Tak for ideerne :) Nogle af billederne virkede ikke fordi den før aktiveringen lå i en test mappe /wp/ så billede urlerne skulle åbenbart tilrettes.

Fra Hellerup
Tilmeldt 23. May 11
Skrevet kl. 22:20

Tusind tak for dine meget brugbare kommentarer, vi kigger på det i den kommende uge, man kan høre, at du ved, hvad du taler om, så flere gode idéer modtages gerne:-) Tak for den tid, du har brugt.

Mange hilsner

Olivar Frederiksen

www.osteopatibehandling.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:29

Olivar Frederiksen:

Tusind tak for dine meget brugbare kommentarer, vi kigger på det i den kommende uge, man kan høre, at du ved, hvad du taler om, så flere gode idéer modtages gerne:-) Tak for den tid, du har brugt.

Mange hilsner

Olivar Frederiksen

www.osteopatibehandling.dk

det var så lidt Big Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 23. May 11
Skrevet kl. 20:16

Så er CVR og adressen blevet tilføjet til bunden samt et favorit icon :) 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)