Du skal registrere dine filialer individuelt, således at google fremsender dig 6 forskellige koder med posten, som du efterfølgende registrerer. Derefter tager det ca. 1-3 uger fra du har indtastet kode til dine filialer er på google maps.
Er slet ikke en haj indenfor det område, så håber at følgende giver mening..
Det er i dag, at jeg igen prøvede at tilføje den føste af de 5 resterende filialer der stadig ikke er registreret. Jeg kunne ikke komme videre og færdiggøre tilføjelsen af filialen, pga. den pinkode der står jeg skal skrive, samt der står at jeg skal bekræfte at jeg er ejer af virksomheden, før at fortegnelsen kan offentliggøres? Hvis du har set det billede jeg har vedhæftet til første indlæg, viser det så at brevet er sendt afsted, og er det deri pinkoden er, der skal bekræfte at jeg er ejer af virksomheden?
Hvis du har set det billede jeg har vedhæftet til første indlæg, viser det så at brevet er sendt afsted, og er det deri pinkoden er, der skal bekræfte at jeg er ejer af virksomheden?
På billedet du har vedhæftet, står der klart at brevet er afsendt 10-10-2012 (idag). Du skal vente på brevet, og så bruge den pinkode der kommer deri, med den kode bekræfter du ejerskabet.