Gratis emballage til afhentning
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Jeg er ved at rydde op på mit lager, og i den forbindelse fundet en masse forskelligt som jeg ikke rigtig bruger mere. Det kan afhentes gratis i Nykøbing Falster (ring 53 33 53 53 for aftale). I første omgang har jeg to skraldesække fyldt med bobbelkonvolutter.
Først til mølle. Finder jeg mere, smider jeg det op i tråden her.
Svar
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Diverse æsker og rudekonvolutter. Papirsposer i blå og lyserød.
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Kasper
Skrevet
10-10-2012 kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej, det lyder virkelig spændende. Hvis jeg havde muligheden for at afhente det, ville jeg gøre det med det samme.
Du har ikke en ide til hvordan jeg kunne få det sendt til Fyn?
Mvh
Kasper
Svar
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Du har ikke en ide til hvordan jeg kunne få det sendt til Fyn?
Det kan sandsynligvis ikke svare sig, at få det sendt med fragtmand.
Svar
Tilmeldt 9. Sep 12
Vthestrup
Skrevet
10-10-2012 kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg er utrolig interesseret i bobbelkonvolutterne, og muligvis også nogle æsker. Jeg bor dog på sjælland, så er det mulighed for jeg kan få det sendt? Betaler selvfølgelig fragten + lidt mere oveni for ulejligheden.
Svar
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Betaler selvfølgelig fragten + lidt mere oveni for ulejligheden.
Desværre, det er kun til afhentning.
Svar
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Jeg kunne godt overveje at afhente det, dog ikke i dag. Men måske i løbet af ugen, såfremt at jeg må låne min mors bil :)
Svar
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Jeg kunne godt overveje at afhente det, dog ikke i dag. Men måske i løbet af ugen, såfremt at jeg må låne min mors bil :)
Ok. Hvis det ikke er afhentet inden fredag, så ryger det desværre ud.
Svar
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Ok. Hvis det ikke er afhentet inden fredag, så ryger det desværre ud.
Hvis du PM'er mig dit tlf nummer, kan jeg evt. lige skrive til dig, og spørge om adresse og tidspunkt, hvis det er at jeg henter det.
Svar
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Hvis du PM'er mig dit tlf nummer, kan jeg evt. lige skrive til dig, og spørge om adresse og tidspunkt, hvis det er at jeg henter det.
Hvad er der i vejen med det telefonnummer , som står i mit oprindelige indlæg :-)? Adressen er: Klosterstræde 14, 4800 Nykøbing Falster. Tidspunkt: Eftermiddag eller aften (16:00 - 22:00 torsdag og 15:00 - 19:00 fredag).
Svar