Hejsa derude!:) Jeg er en knæjt på 16 år og jeg er lige nu ved at uddanne mig som automekaniker, så emnet "Biler & Mekanik" fylder utrolig meget i mit liv lige nu. Og jeg mangler lidt at lave/arbejde på i min fritid, og efter noget snakken rundt omkring med de rette folk, kom idéen så med at åbne et website med "Biler & Mekanik" som omdrejningspunkt. Jeg kunne godt tænke mig at skrive nogle guides omkring biler og biltuning og sårn'. Men jeg er bare lidt i tvivl om hvad der mere skal være på dette website udover guides. Det kunne være fedt med en masse information omkring alle bil mærker, lidt ala en bil-database hvor folk så kan hente deres information. Og måske et forum hvor folk kan diskutere omkring biler. |
Hej Mark,
Hvorfor ikke lave det som et nyhedsmedie?
Jeg stod med samme problem som dig. Jeg brændte for min hobby og ville gerne lave et site om det jeg vidste noget om, nemlig lystfiskeri.
Jeg tænkte så samtidig på, hvordan jeg bedst kunne lave dette site, da en almindelig side ville blive for kedelig.
Du kan se mit site her: http://fiskenyheder.dk/
Det er kun mig der driver mediet, og jeg bruger nok 1 time på det dagligt. Jeg skriver om det jeg har lyst til og det som jeg tror vil interessere mine læsere. Jeg har lavet hele sitet fra bunden med et theme jeg har designet til mine behov.
Jeg har nu flere hundrede personer med en oprettet bruger.
Med et nyhedsmedie kan du skrive nyheder inden for biler og mekanik, du skal skrive guides, tips. Du kan også skrive om events, messer, konkurrencer og motorsport - ja alt mellem himmel og jord, det er kun dig der sætter grænsen for indhold.
Sig til hvis jeg kan hjælpe :-)