Jeg kan give dig et godt tilbud, men vil gerne høre lidt mere omkring hvordan din side skal se ud og sættes op og hvornår den skal være klar. Kan du sende mig en PM? privat meddelse. :)
Du skal være velkommen til at kontakte os, hvis du vil have en løsning der virker. Vi tilbyder vores system på "afbetaling" og med forholdsvis lav oprettelse. Til gengæld får du ikke en "discountløsning", men et gennemprøvet system der virker.
Kan du lave en hjemmeside INKL betaling fra kreditkort for 997 kroner?
Såvidt jeg er med koster oprettelsen af det da alene omkring 1000 kroner?
Det er klart at oprettelse til nets eller lign ikke er inkluderet i det forslag. Men man behøver heller ikke den aftale for at kunne modtage betalinger fra kreditkort, der er masser af løsninger derude, fx. PayPal.
Jeg vil kunne tilbyde dig at lave sådan en hjemmeside billigt i WordPress. Jeg har flere års erfaringer med WordPress - har bl.a. WPMaker - så jeg vil helt sikkert kunne hjælpe dig.
Jeg kan ikke skrive en PB til dig, så du er velkommen til at skrive til min email: support@wpmaker.dk
Forsat god dag!
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Jeg kan se, at du allerede har fået en masse svar, men du skal være velkommen til at kontakte Brohus & Co. Vi laver IT-rekruttering og kender nogle gode freelancere i markedet, som kan være behjælpelig.
Med venlig hilsen/Kind regards Susanne Brohus Brohus & Co.