jeg er ved at starte min egne tøj butik i københavn og står og mangler en der kan hjælpe mig med at ligge et likvitetsbudget og også hjælpe med det løbende regnskabet når butikken først er oppe og køre. kan i anbefale nogen jeg kan kontakte og hvad koster en revisor. jeg vil tror at mit regnskab skal gøres op hver månede når der skal betale moms osv. kh jakob |
Moms er nok for dig kvartalsvis - og det kunne være tidspunktet at gøre op, men det er svært at sige, en fysisk butik har jo kasseapparat osv
Du kan under freelancer her i Amino søge en der kan bogføre for dig, hvis du lige beskriver projektet igen - der er en del dygtige bogførere. Der kan du sende bilag feks en gang om måneden og få bogført alt og få kørt og indberettet moms per kvartal og lavet årsafslutning. De kan også flere af dem, lave årsafslutning, eller skal du ha en revisor ind over der.
Noget du skal være opmærksom på med en tøjbutik er lageret - at ha overblik over det løbende - evt svind som skal trækkes ud osv - vil være vigtigt, ellers vil tallene ikke sige dig noget efter ganske få måneder
De kan også hjælpe med budgetter og likviditetsbudgetter, og er ikke voldsomt dyre
Beskriv så god du kan og så under FREELANCER - så burde du kunne finde noget - og det kan jo også være nogen reagerer allerede her
vh