Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til webshop - er det DIG?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner søges til opstart af webshop som primært kommer til at sælge tøj, accessories samt design.

Jeg er en 27 årig kvinde med 7-8 års erfaring fra modebranchen i bagagen og har et nytetableret firma i forvejen som laver bæredygtigt design. I den forbindelse har jeg også en site med en tilhørende shop, og hertil vil jeg gerne have lidt flere varer ind.

Dine kompetancer må gerne være i form af markedsføring, regnskab og PR, da det er her jeg har brug for lidt hjælp, men arbejdsfordelingen primært skal vi nok finde ud af.

Skriv gerne en PM om dig selv og hvad du ellers kan tilbyde :-)

// KVK

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Jeg har læst din indlæg om partner til webshop med stor interesse og vil høre om dette stadig var aktuelt?

Jeg går nemlig med samme idé og ønsker at sælge ensartede produkter, som det du foreskriver.

Jeg er yderligere ved at opstarte en møbelvirksomhed, hvor jeg har dygtige designere til at udvikle møbler, som vi producere i Kina med salg i EU. Jeg går med tænker om udvikling af egne accessories, som ligeledes skal sælges. 

Jeg synes derfor din profil er spændende, særligt med din baggrund, og jeg kunne godt tænke mig at høre mere fra dig. Tror vi kan bruge hinanden på forskellige måder - og kunne se det spændende at lade det starte i en måske fælles webshop. 

Jeg har desuden det du søger - er god til regnskab, markedsføring og skabe fundament i en virksomhed. Jeg har et stort netværk.

Jeg har mange idéer. 

Jeg er 26, bosat i Vestjylland og har været selvstændig i 5 år.

Ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Jesper Møller

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)