Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg billeder til affiliate produkter?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er for første gang ved at lave en affiliate hjemmeside, som fokusere på det Danske marked. Men jeg er i tvivl omkring billeder. Selve siden er om tøj, faktisk a la Nextfashion. Årsagen til netop det er, at jeg har så mange mislykkedes forsøg på bagen, at det vist er på tide jeg prøver noget som er bevist virker. Stick out tongue

Men mit problem er, at jeg ikke ved hvor jeg skal få billeder fra til produkterne. Jeg vil ikke hotlinke eller bare uden videre snuppe billeder. Så hvordan gør jeg? Skal jeg spørge hver enkle advertiser om jeg må bruge deres billeder, eller hvordan? :)

Håber der er nogen der kan hjælpe mig videre her.

På forhånd tak.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 17:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når du er blevet godkendt til de forskellige kampagner, så skriver du bare en mail til de forskellige webshops, og spørger om du må bruge deres billeder..

Mvh Tobias.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 18:09

Tobias:
Når du er blevet godkendt til de forskellige kampagner, så skriver du bare en mail til de forskellige webshops, og spørger om du må bruge deres billeder..

Lyder dejligt simpelt. Merci :)

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 18:13

Yes - de har jo en interesse i at deres produkt fremstår bedst muligt på dit site.

Men der er mange 'særlinge' i blandt advertisers, så sørg altid for at indhente tilladelse.

Hvis du bruger product feeds følger de ofte med.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

På producentens hjemmeside er der som regel et link, hvor der står "presse". Der vil du ofte kunne finde billeder af deres produkter, som kan bruges uden beregning.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 18:32

Martin Hegelund:
Hvis du bruger product feeds følger de ofte med.

Eh, nu er jeg ny i det her, og træt - har gloet på New Mexicos sand i en 4 timer efterhånden, så helt præcist, eller bare kort dækker 'product feeds' over? Bare så jeg ikke tror jeg ved det, og dummer mig :)

Nicolaj Thomasen:
På producentens hjemmeside er der som regel et link, hvor der står "presse". Der vil du ofte kunne finde billeder af deres produkter, som kan bruges uden beregning.

Har ikke umildbart set det før, men vil da kigge efter det. Tak :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)