Nu er de penge som studerende, eller unge, eller folk på kontanthjælp - der er ikke beregnet en iphone ind i. Så det hænger faktisk meget sammen, nu skal danskere være heldige, at vi har gratis uddannelse, og endda får SU. Tænk hvis de unge skulle arbejde for at få penge. Studerende lever det søde liv, nok mere end 70% af alle danske studerende, bruger hovedsagligt deres SU på druk hver weekend, det er ikke den grund at folk får pengene. En smadret iPhone er nedern, nu har jeg en 4s'er, jeg har ikke tabt den, og intet er gået i stykker. Så hvis folk passer på deres ting, sker der ikke noget :) |
Jeg havde overvejet om vi skulle have nogle jokes her på Amino for nogle indlæg er for kedelige, men det behøves ikke nu.
Jeg tror kun at det ville være nuværende Iphone5 ejere som måsske ville punge ud til din ellers gode ide. Spm er om du skal beskattes af beløbet?
Alternativs kan du jo sælge den brugt. I Kina giver de op til 7000 kr for en iphone5 men vil nok trække noget fra da den jo er brugt. Så kunne du måske få råd til en ny i DK...........ved desværre ikke hvad de koster, for jeg render kun rundt med en gammel forældet i4S.