Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ødelagte iPhone 5

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Jeg mener når der ikke er råd til at få repareret sin spritnye iPhone 5, så må lovgiverne sgu da kunne se at der er noget der ikke hænger sammen.

Nu er de penge som studerende, eller unge, eller folk på kontanthjælp - der er ikke beregnet en iphone ind i. Så det hænger faktisk meget sammen, nu skal danskere være heldige, at vi har gratis uddannelse, og endda får SU. Tænk hvis de unge skulle arbejde for at få penge.

Studerende lever det søde liv, nok mere end 70% af alle danske studerende, bruger hovedsagligt deres SU på druk hver weekend, det er ikke den grund at folk får pengene.

En smadret iPhone er nedern, nu har jeg en 4s'er, jeg har ikke tabt den, og intet er gået i stykker.

Så hvis folk passer på deres ting, sker der ikke noget :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 08:12

Jeg havde overvejet om vi skulle have nogle jokes her på Amino for nogle indlæg er for kedelige, men det behøves ikke nu.

Jeg tror kun at det ville være nuværende Iphone5 ejere som måsske ville punge ud til din ellers gode ide. Spm er om du skal beskattes af beløbet?

Alternativs kan du jo sælge den brugt. I Kina giver de op til 7000 kr for en iphone5 men vil nok trække noget fra da den jo er brugt. Så kunne du måske få råd til en ny i DK...........ved desværre ikke hvad de koster, for jeg render kun rundt med en gammel forældet i4S.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 09:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Personligt ville jeg nok mene at nogle har større brug for folks "overskud" end en ødelagt iPhone 5.  jeg ville nok foretrække at sende pengende til nogle i større "nød" f.eks. børn som dør af sult i u-landende.......

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 11:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er der samtidig nogle der vil donere sko og dyrlæge til min datters hest? Den koster mig jo omkring 5000,- om måneden i forvejen, så det må være nok! Og så er det jo for min datters skyld...jeg vil nemlig så gerne være en god far. Ja jeg lever lidt over evne, men skidt...bare skynd jer at sende nogle gysser!!!

Lars

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)