Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - WooCommerce eller WP e-Commerce? Skal have "billetsalg"

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad er jeres erfaringer med WooCommerce og WP e-Commerce? Umiddelbart er det de to eneste jeg kan se, som kan spille sammen med QuickPay og Epay.

De produkter der skal sælges er PDF-filer, så det skal være sådan at man får en download af filen efter betaling.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig forbi vores site, vi kan klare salg af PDF filer og andre slags downloads. Systemet fungerer sammen med bl.a. Epay og ca. 40 andre betalingsgateways

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjek SAXO Publish, der kan du sætte pdf'er til salg og udgive gratis.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leger lidt med WooCommerce for tiden og der er det muligt at sælge elektroniske produkter som eksempelvis e-bøger. Jeg har dog ikke prøvet funktionen endnu. Måske der er andre som har.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Cicoor.

Det er det jeg er ude efter. Jeg kan godt nøjes med man kan hente den samme billet. Er du ellers tilfreds med Woo?

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

https://easydigitaldownloads.com/ er lige det plugin du har brug for. Det er lavet af William Pippins som er en skide dygtig WordPress programmør.

Der findes ikke ePay til det, men det kan jeg sagtens lave til en overkommelig pris. Jeg har for nyligt lige lavet en QuickPay løsning til et af hans andre plugins: http://codecanyon.net/item/restrict-content-pro-premium-content-plugin/1256753

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)