Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal finde den rigtige computer

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Dommeren:

Mads Nørgaard:
Acer vil jeg holder mig langt væk fra, da de går let i stykker.

Arhh.... Her vil jeg ikke give dig ret ellers har du vel bare været uheldig.

Så har jeg også været uheldig Smile

De 3 jeg har herhjemme lige nu er fra Fujitsu og de virker meget mere robuste, end de Acer PCere jeg har haft.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:54

har kendt et par stykker som har haft problemer med deres Acer. Derudover ved jeg også at Acer har næsten tre gange så mange reklamationer, som Sony Vaio har...

Det der er med bærbarer, det er at man slæber den frem og tilbage... Man tager den med over alt, derved kan de meget let få nogle knubs. Synes også tydeligt man kan mærke forskel på hvordan en Sony bærbar er skruet sammen og hvordan en Acer bærbar er skruet sammen... 

Hvis i bare bruger Acer bærbarene til at stå fast inde på kontoret, kan jeg bedre forstå, at o ikke har haft flere problemer med det. 

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 19:09

Hej

Min første tanke er også em Lenovo Thinkpad, F.eks en T530 eller en T430.

Når du skal bruge den til Photoshop etc. ville jeg sætte 2xSSD diske i, (ud med dvden til fordel for en adapter til disk nr.2).
På den måde kan du bruge en disk til system og en til photoshops tmp filer.

Hvis du også skal have den med på farten, er det ikke altid en fordel med den største processor, for nu større processor, nu højre strømforbrug.
Så hellere bruge pengene på en ekstra disk.

Og husk lige at få den med 3 års Onsite garanti, det det er rigtig træls og skulle sende ens levebrød in til reperation hvis det uheldige skulle ske.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra Husum
Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:03

Du skrev at du skulle bruge photoshop..

En tegneplade / digitizer, er ikke NØDVENDIGVIS kun til at tegne med.

I photoshop bruger man relativt meget tid med (jeg gør i hvert fald), at lave relativt præcise markeringer rundt om ting man vil fjerne, lave lysere/mørkere, anden farve og meget mere. Ligeledes er der 1000 andre ting, som indebærer at man normalt ville tegne, markere, pensle og meget mere på sit billede. Lige dér gør tegnepladen livet mange gange lettere, da det er langt mere naturligt for én at tegne og markere med en blyant end med en mus.

Her er et eksempel på en billig én:

http://www.edbpriser.dk/pen-tablet-og-digitizere/aiptek-slim-tablet-14000u-id-438595.aspx

(det er den jeg selv har. Ikke professionel overhovedet, men lysår foran musen i photoshop)

Omkring de anbefalede bærbarer i de andre indlæg, så er de stort set udmærkede til dit behov alle sammen.

Fra København SV
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 116
Fra  Mediaflex ApS Skrevet kl. 20:13

Tak for jeres svar :)

Det med en tegneplade giver meget god mening...

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 20:16

En Lenovo T serie som allerede er blevet forslået.
Og så med dock til. Så kan man nemt få en stor skærm sat til. Samt keyboard og mus skulle man ønske det.
Det er rigtig lækkert at arbejde med. :-) 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)