Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!! har alt for mange ideer - mentor søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Græsted
Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er en kvinde på 37 år som nok altid har haft en lille iværksætter gemt i sig, men fordi mit arbejde har været mit liv har jeg aldrig haft overskud eller mod på at kaste mig ud i at få ført mine ideer ud i livet. PT. byder mit liv mig et arbejde som ikke er så krævende som de jobs jeg har været i de sidste 7 år. Og dermed kommer alle ideerne, der er virkelig mange og jeg kan snart ikke holde styr på dem mere, prøver at skrive koncept og målsætninger ned, men alle ideerne smelter ind og ud af hinanden og jo mere jeg læser/hører herinde og i den virkelige verden jo flere ideer kommer der.....

Jeg tror - det jeg har brug for er en mentor!?

Jeg tror og håber på der sidder mange derude der har lyst til at hjælpe, derfor tillader jeg mig at sætte nogle få kriterier op.

Uden jeg ved særlig meget om et mentor/mentees forhold, så for at vi skal opnå succes bliver du nødt til at være:

- upartisk

- objektiv

- ildsjæl

- kritisk

- humoristisk 

- ude over din egen succes 

Mine ideer ligger indenfor en sportsdiciplin hvor der bruges mange penge og som omhandler mange forskellige brancher.

Jeg glæder mig til at høre fra jer derude. :)

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 21:47

Hej Heidi

Lyder spænde. er selv igang med at lave lidt forundersøgelser for at øge forståelsen inden for din verden/branche tror der ligger et voldsomt potentiale.

Du kan gå ind og læse lidt kort om mig på min profil, jeg har været rådgiver og mentor for flere iværksættere og startups i flere forskellige brancher.

og vil gerne tage en snak med dig og se om jeg kan hjælpe dig lidt i den rigtige retning.

med venlig hilsen

Thor andersen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 21:53

Thor Andersen:

Hej Heidi

Lyder spænde. er selv igang med at lave lidt forundersøgelser for at øge forståelsen inden for din verden/branche tror der ligger et voldsomt potentiale.

Du kan gå ind og læse lidt kort om mig på min profil, jeg har været rådgiver og mentor for flere iværksættere og startups i flere forskellige brancher.

og vil gerne tage en snak med dig og se om jeg kan hjælpe dig lidt i den rigtige retning.

med venlig hilsen

Thor andersen

Heidi, jeg invitere dig ligeledes ind på min profil. kontakt mig endelig, hvis du mener jeg kan bidrage med noget.  

Fra Græsted
Tilmeldt 21. Sep 12
Skrevet kl. 21:56

Hej Thor 

Det lyder rigtig rigtig fint. Som jeg kan se på din profil, er du også af den opfattelse at man skal finde den helt rigtige mentor/rådgiver. Jeg kan også se du bor i Kbh. jeg vil helst hvis vi kunne mødes og jeg kan snakke hovedet af dig om alle mine ideer. Er det muligt for dig?

Mvh, Heidi

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Skrevet kl. 22:07

Er jævnligt i jylland har en virksomhed i århus og kommer selv fra jylland oprindeligt. dog går der nok nogle uger før jeg skal der over igen.

hvor hende af i jylland bor du..? evt svar i en privat besked. hvis du har et oplæg på dine tanker og hvad du vil og hvor du vil hendaf så må du meget gerne sende dem

Fra Græsted
Tilmeldt 21. Sep 12
Skrevet kl. 22:25

Hov nej jeg bor i nordsjælland - Græsted, kan komme til kbh. hvis det bliver aktuelt. Jeg prøver som sagt at skrible koncept og visioner ned på nogle af de konkrete ideer jeg har, men som sagt så løber tankerne hurtigt og en idé afføder hurtigt flere. Tror jeg har brug for at kunne smide dem op i luften også håbe på du måske kan stille de rigtige spørgsmål, så ideerne endten bliver manet til jorden eller flyver endnu højere. 

Hvordan plejer du at arbejde som mentor?

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Skrevet kl. 10:30

Ok så har jeg kigget forkert på hvor du bode ;-)

så passer det jo super. der er ikke så meget der hedder normalt og procedure for alle er forskellige.

men for at du kan bruge mig og før jeg vil og virkelig kan bidrage med noget til dig skal du skrive det ned og lave et lille hurtig oplæg til mig så vi kan se om det er noget hvor jeg kan byde ind og på hvad niveau vi starter. 

Jeg forventer ikke en forretnings plan men noget der hendaf og så gør det ikke noget at der er koblet 100 ideer på. men hvis det kun er for at få styr på din måde at tænke på alene, så tror je ikke det er en mentor du søger men en coach i stedet for. 

så send et oplæg også aftaler vi et kaffe møde et sted og tager en snak.

min mail er på min profil.

mvh thor

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 00:21

Hej Heidi

Hvis ikke du har fundet den rette mentor, så tager jeg gerne en snak med dig :-)

Læs mere her www.th75.dk

Mvh. Thomas Hansen

Passioneret iværksætter...
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)