Kære nye Amino-venner, Jeg er helt ny i dette forum og dette er mit første indlæg på Amino.dk :) jeg skriver til jer, med håbet om at i med jeres erfaring, kan komme med nogle gode råd til hvordan jeg kommer godt fra land, med min nye hjemmeside trendMeup.dk. Siden har snart været i luften i 3 mdr. dog uden den store succes endnu. Mine besøgstal svinger meget, fra 10 og op til 75 besøg om dagen. Jeg oplever især de højere besøgstal, de dage hvor jeg promoverer siden meget på min facebook firmaprofil. Jeg synes egentlig min side ligger udemærket placeret på google (SEO-optimering). Men mærker dog ingen reel effekt af dette endnu. Jeg har selv lavet min hjemmeside via Golden Planet, og er egentlig selv godt tilfreds med resultatet. Jeg har arbejdet så meget med siden, at den efterhånden er blevet mit 'lille barn', & forældre har nok en tendens til at synes deres børn er de smukkeste i Verden :) SÅ derfor kunne jeg godt tænkte mig at høre hvad i synes.? Er den for mørk? Utroværdig og i så fald hvorfor? Med andre ord, hvad er jeres førstehåndsindtryk af hjemmesiden, når i første gang klikker jer ind på trendmeup.dk? Ikke mindst, hvad kan jeg gøre anderledes eller bedre. Både i forhold til hjemmesiden, men også i forhold til promoveringen af siden, for at få mere salg. P.S. Økonomien er der desværre ikke til dyre radiospots og andet i den dur :) Med venlig hilsen, Pajen85
|
Ja, folk elsker jo deres børn, men jeg er ked af at sige det - dit barn ligner noget der er født for mere end 10 år siden og efterhånden nærmer sig teenageårene.
Sagt med andre ord: Sitet virker gammeldags. Og hvis man skal begynde at gå i detaljer, så virker det ikke særlig troværdigt, at skrive: "Selling Quality Products Only" - hvor teksten står "ulden" og ligner noget du har "lånt" på Google og kopieret ind.
Produktudvalget finder jeg en smule besynderligt: Smykker og ure, det går sikkert fint - men covers til iPhones og Shampoo?
Du skriver du har arbejdet med SEO? Når man ser lidt på kildekoden virker SEO som ikke eksisterende.