Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside - søger gode råd fra erfarne Aminoer

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære nye Amino-venner,

Jeg er helt ny i dette forum og dette er mit første indlægAmino.dk :)

jeg skriver til jer, med håbet om at i med jeres erfaring, kan komme med nogle gode råd til hvordan jeg kommer godt fra land, med min nye hjemmeside trendMeup.dk. Siden har snart været i luften i 3 mdr. dog uden den store succes endnu. Mine besøgstal svinger meget, fra 10 og op til 75 besøg om dagen. Jeg oplever især de højere besøgstal, de dage hvor jeg promoverer siden meget på min facebook firmaprofil. Jeg synes egentlig min side ligger udemærket placeret på google (SEO-optimering). Men mærker dog ingen reel effekt af dette endnu.

Jeg har selv lavet min hjemmeside via Golden Planet, og er egentlig selv godt tilfreds med resultatet. Jeg har arbejdet så meget med siden, at den efterhånden er blevet mit 'lille barn', & forældre har nok en tendens til at synes deres børn er de smukkeste i Verden :) SÅ derfor kunne jeg godt tænkte mig at høre hvad i synes.? Er den for mørk? Utroværdig og i så fald hvorfor? Med andre ord, hvad er jeres førstehåndsindtryk af hjemmesiden, når i første gang klikker jer ind på trendmeup.dk? Ikke mindst, hvad kan jeg gøre anderledes eller bedre. Både i forhold til hjemmesiden, men også i forhold til promoveringen af siden, for at få mere salg.

P.S. Økonomien er der desværre ikke til dyre radiospots og andet i den dur :)

Med venlig hilsen,

Pajen85

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:32

Ja, folk elsker jo deres børn, men jeg er ked af at sige det - dit barn ligner noget der er født for mere end 10 år siden og efterhånden nærmer sig teenageårene.

Sagt med andre ord: Sitet virker gammeldags. Og hvis man skal begynde at gå i detaljer, så virker det ikke særlig troværdigt, at skrive: "Selling Quality Products Only" - hvor teksten står "ulden" og ligner noget du har "lånt" på Google og kopieret ind.

Produktudvalget finder jeg en smule besynderligt: Smykker og ure, det går sikkert fint - men covers til iPhones og Shampoo?

Du skriver du har arbejdet med SEO? Når man ser lidt på kildekoden virker SEO som ikke eksisterende.

Tilmeldt 9. Oct 12
Skrevet kl. 13:52

Hej Thomas,

1000 tak for den ekstremt hurtige feedback :)

Jeg vil give dig ret i at "Selling Quality product only" skal væk.. Og ja, det er på ingen måder nogen super lækker nymodens hjemmeside. Jeg har måtte arbejde med den relativt begrænsede viden og de skills jeg nu engang har. Både hvad angår hjemmeside opbygning men også SEO. Når jeg antyder at jeg ligger udemærket på google, så er det en påstand udfra at jeg åbner et inkognito-vindue i Chrome, og søger diverse af mine produkter. Altså 'Batiste Tørshampoo' eller 'Nirbana Soul smykker'. her ligger jeg relativt godt. På første eller starten af anden side. Allerede med ordet kildekoder, falder jeg af, undskyld :) 

Det er en bibeskæftigelse ved siden af en fuldtids profession og mest i sjov, men det ville da være løgn hvis jeg påstod, jeg ikke gør det i håb om at kunne tjene lidt på det, på et tidspunkt - lige en sidebemærkning :)

Jeg synes egentlig at ure, smykker og til dels også Iphone covers hænger fint sammen, da det er en accessory hjemmeside, og disse hører under denne kategori. Batiste har jeg med, da det er et produkt der er ganske kendt blandt mange unge danske piger. De har dog været nødsaget til at købe det i udlandet, da man ikke har kunne købe det i Danmark tidligere. Jeg fik en aftale med Batiste og derfor er det også noget jeg sælger. Men ja, det kan godt virke en smule malplaceret.. 

Mvh,

Pajen85

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04

Jeg har kigget på din side og jeg synes nu ellers at den er meget pæn og tidssvarende.
Måske vil nogle mene at jeg har dårlig smag ;) 

Det kunne dog måske være en god idé at lave et andet banner med nogle flere af de ting på, som du sælger.
Ved første indtryk troede jeg at du kun solgte smykker og ure til mænd,
inden jeg fik nærlæst dine varegrupper osv.

Mange når måske allerede at lukke siden, før de overhovedet når at opdage de andre varer.

Du skriver at du rangerer fint på Google, men ved et hurtigt øjekast kan jeg se at der er nogle sider, der godt kunne bruge en kærlig hånd :)
Der kunne måske være endnu flere søgeord, som kunne være relevante at optimere siderne til.

Du kan evt. skrive en privat besked til mig, hvis du skal bruge noget hjælp :)

Tilmeldt 9. Oct 12
Skrevet kl. 14:16

Hej Rebecca,

Mange tak for dit svar indlæg!

Jeg synes nu du har ganske god smag, må jeg sige ;)

Du har helt ret - det banner er ikke for godt, og jeg er allerede så småt igang med at lave et nyt. Et 'slide-banner' med flere billeder der skiftevis viser forskellige produkter.

Pænt af dig at tilbyde din hjælp :) vender nok lige tilbage med en privat besked. 

Med venlig hilsen,

Patrick

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 15:15

Hejsa.

Jeg synes umiddelbart din sammensætning kan være god, men der kan for det meste være lang vej, når økonomien ikke er til markedsføring.

Jeg har et par bemærkninger her:

Facebook: Hvis du har en facebookside for din hjemmeside, kan du linke til den fra din hjemmeside. Jeg kan umiddelbart ikke se noget faacebooklink på din hjemmeside.

Forsidebillede: Du kunne få lavet et standardbillede, hvis ikke dit system kan skifte mellem billeder, som indeholder et udpluk af de produkter du sælger. Forsidebilledet er det første man ser, så det må gerne repræsentere dit sortiment.

Hjemmesiden starter på det engelske sprog, når man klikker sig ind, måske bør det starte på det danske, hvis de danske kunder er dine første prioriteter.

Deltag i messer...det giver god PR, få lavet en billig flyer eller postkort og giv en gratis gave, så kunderne husker dig fra messen.

Men ellers er det jo bare at klø på, jeg kender ikke dit system du har kodet i, men det er selvfølgelig vigtigt det er seo-venligt. Ellers få en proff til at kigge det igennem, så du kommer godt fra start.

God fornøjelse med salget.

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 21:58

Pajen85:
Når jeg antyder at jeg ligger udemærket på google, så er det en påstand udfra at jeg åbner et inkognito-vindue i Chrome, og søger diverse af mine produkter. Altså 'Batiste Tørshampoo' eller 'Nirbana Soul smykker'. her ligger jeg relativt godt. På første eller starten af anden side.

Hej Pajen85,

Du kan tjekke din reelle ranking ved at bruge ungoogle.dk - Den sørger for ikke at vise dine personlige resultater, som tit vil vise din egen hjemmeside højt, da du ofte besøger den :)

/Simon

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 08:41

Hej. Design er ikke noget entydigt men i høj grad afhængig af dine produkter. Brug tid på at studere hvad andre gør i branchen og lær af det.

Den mørke baggrund vil normalt signalere noget med kvalitet og eksklusivitet. Tænk på forskellen på at putte dine smykker i en brun papæske i forhold til en sort. Du skal i en elle anden forstand 'pakke ind' på shoppen.

Gplden Planet ER 10 år gammen out of box. Men du kan gøre noget ved det hvis du vil lære shoppen godt at kende. I virkeligheden kan du få 100% kontrol med alt hvis du kan finde ud at kode selv. Set på den måde er det ikke så dårligt et shopsystem endda.

Blot en enkelt tin som er pærelet at rette: "Udtalelser fra kunder" kan ikke stå der, men fx "Kundeudtalelser" kan godt. Lav en liste over alle dine rettelser, for de bliver rettet tilbage hver gang de opdatere shoppen.

Du er velkommen til at kigge på Swingcar.dk som er en Golden Planet shop

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Fra Herning
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Test test test Skrevet kl. 10:10

Hej!
Fin side, et favicon, vil få din side til at virke mere troværdig og professional.  

MVH.

www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i! 

Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!

Tilmeldt 9. Oct 12
Skrevet kl. 11:40

Hej Simon,

Tak for hjælpen - jeg tror ungoogle.dk er lidt det samme som at åbne et inkognito-vindue. Begge er neutrale i deres søgninger :) Kendte ikke til ungoogle.dk før, men det gør jeg nu og tak for det :)

Med venlig hilsen,

Pajen85

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)