Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan jeg kontakt med Michael Hansen Founder af DubLi?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer

Jeg vil høre om der er nogle af jer som har en ide hvordan man kommer i kontakt med Michael Hansen, som er founder af DubLi?

Fra København K
Tilmeldt 17. Aug 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Compost Marketing Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørg efter ham på dette nummer:

Telephone: +001.8668779408 

Det er nummerert til CG HOLDINGS LIMITED der er holdingselskabet bag. 

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Jacob Marquez:
Jeg vil høre om der er nogle af jer som har en ide hvordan man kommer i kontakt med Michael Hansen, som er founder af DubLi?

Jeg kan foreslå at du finder en "dublikaner" for vi har en mulighed for at kontakte firmaet internt. risikoen er at det tager tid fordi der sidder 22 mennesker og sorterer alt der kommer ind og sender videre til rette vedkommende.

og alt efter hvad det drejer sig om, er der jo forskellige afdelinger som kan hjælpe med pågældende.

Tror nok at M.H. er en meeget travl mand, og har folk til det meste. ham selv skal komme med ideer, og jeg skal lige love for at det går stærkt...(måske en smule for...) vi kan snart ikke følge med ang. alt det nye der er ved at komme, såsom film, e-bøger, dublistore, nemmere netværk (linked-in, skype, FB, twitter osv.) meget stor mail- server (muligt at sende meget større mails end i dag) en locker (plads i hyperspace) osv osv...

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)