Du har brug for hjælp til at starten en netbutikk... Hvilken form for hjælp har du brug for? :) Er det grafisk hjælp? Hjælp fra en programmør? Skal du have hjælp til at kontakte leverandøren af de produkter du gerne vil sælge? Skal du have hjælp til at finde motivationen? :))
Which one is it? :)
Vh, Mehmet
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Hei ... heheh ja , jeg sa ikke mye... jeg vet hva jeg skal selge, og hvor jeg skal kjøpe det fra... jeg har allerede kontaktet leverandører som kan utlevere en komplett nettbutikk med språkpakke og hele greie..men når det gjelder kortinnløsningavtale men banken.stoppe det hele for meg,,,,,,. det er en del papir som må sendes og signeres . jeg har fått søknad fra swedbank ... som må fylles og sendes tilbake ... hvilke dokumenter er det de trenger ? jeg har liksom prøvd å snakke med de men hmmm hjelp ikke mye.... anyways håper noen av dere som har erfaring med dette kan svare meg .... takk :o) plz dont tell me you did'nt understood what i just wrote
hei .. nei.. jeg har fått tilbud på det hele..,,,,6mnd.. til ca 7000 norsk kr... norsk server men skal drives fra denmark ... jeg vet ikke om det er dumt eller ikke....