Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette muligt?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle spørgsmål til en ide.
Ideen går ud på at lappe fodbolde, der er punkteret, for forskellige klubber. Jeg spiller selv fodbold i Brøndby, og jeg ved hvor mange gange vi har byttet bolde begrund af de blev punkteret. Her kommer spørgsmålene så.
Er det overhoved muligt at lappe bolde? Og med hvad?
Havde regnet med en pris på 25 kr pr bold. Er det rimeligt?

Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der ved noget?

Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige en sidste gang

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej du.

Det undrer mig lidt at du kan fastsætte en pris, før du ved om det overhovedet kan betale sig..

forestil dig at det tager dig en time at lappe hver bold, og det koster 50 kr. i materialer, så er det en rigtig dårlig forretning..

Men hvis det nu kun tager 5 min. pr bold, og 5 kr. i materialer, så er det en rigtig god forretning..

Men for at fastsætte en pris, skal du først finde ud af om det kan lade sig gøre, så skal du finde ud af hvad det koster i materialer, dernæst hvor lang tid du er om at lappe hver bold, og først derefter kan du fastsætte prisen..

Men det nytter fx heller ikke noget hvis du sætter pris til 150 kr. pr bold, hvis en ny koster det samme, fordi så kan man jo lige så godt købe en ny..

Men tjek fx dette produkt: http://www.fodboldbutikken.dk/shop/lappeflaske-til-bolde-3290p.html det koster 49 kr. og de anbefaler at bruge 1 flaske pr. bold.. og så skal du også have lidt i arbejdsløn.

Så mit bud ville måske være 100 kr. pr bold..

Men ideen er rigtig god!

Mvh Tobias.

Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Tak for svaret og linket. Ja efter jeg skrev indlægget synes jeg også det lød lidt dumt. Jeg vil da prøve at skaffe en punkteret bold og se om det produkt du har linket mig til hjælper. :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv "Punkterfri" spray som kan købes på velassorterede tankstationer pg sæt så en fodboldspids på og se om bolden holder luft.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian
Har du nogen ide om hvor meget det koster? :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

60 - 80 kr vil jeg tro

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)