Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Webshop - Feedback efterspørges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Min partner og jeg har lanceret en ny webshop, hvor vi sælger bamser til B2C markedet. 
Vi vil være meget taknemlige for hvis i vil tage et kig på hjemmesiden og komme med noget feedback.

Hjemmesiden er www.billigebamser.dk

På forhånd tak for hjælpen og ønsker jer en forsat god aften. 

Med venlige hilsner

Billigebamser.dk

Mads  

Fra Viborg
Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:22

Synes siden som helhed ser fin og overskuelig ud. Tror dog jeg ville forsøge at få flere varer. 18 varer i alt er ikke meget.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:29

udnytte bedre at google viser op til 70 tegn lige nu vises kun domæne navnet på forsiden

få social medier på siden google plus og twitter logoer på siden

cvr nummer og adresse øverste op igen på kontakt siden der er langt ned til fodnoten på denne side  da alle ikke sider med en super stor skærm

handelsbetingelserne dem kunne jeg ikke finde på siden frem med dem på siden , jeg ville i hvert fald ikke købe et sted , jeg ikke kunne finde disse her betingelser ved køb af vare

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Siden ser rigtig fint ud. Jeg ville dog mene at i skal tilbyde kunderne at de kan få dem sendt som gave. I en gaveæske med et kort. Det er jo nok de færreste der køber bamser til sig selv på nettet. Men som gave er det jo nemt.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 22:58

Jeg er helt enig med handelsbetingelserne. Frem med dem. 

Ellers synes jeg faktisk jeres side er sat rigtig flot op. Umiddelbart kan man finde frem til de oplysninger man vil have ret hurtigt (betalingskort, CVR. nr, email, produkter osv).

Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:22

Et flot design og en troværdig webshop. Som Michael siger, så burde du skrive en god og beskrivende <titel>-tag. Nu spørger lige af nysgerrighed - hvad skal der til før kurven bliver glad? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:57

Mange tak for de fine ord. 

Tina: Det har du fuldstændig ret i, og vi arbejder allerede på at få flere hjem.

Mikael: Handelsbetingelserne står under vilkår, men du kan nok have ret i vi burde ændre overskriften. Derudover arbejder vi allerede på højtryk på at få twitter og google+ ind på siden. 

Michael: Det var en god idé, det vil jeg tage med videre.

Frederik: Ja, det bliver der kigget på med det samme.

Frederik H: Sjovt nok er du ikke den første der spørger ind til det. Men kurven er ikke lavet så den bliver glad så snart der er kommet x antal vare i kurven - Men det burde man lave :)

Igen vil jeg sige mange tak for de fine ord og konstruktive kritik.

Ha en god dag.  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44

Hej alle

Idéerne herinde har været rigtig gode, og vi har nu fået rettet vores site ind efter Jeres forslag:

- Gaveindpakning tilføjet. (Papir og bånd, købt hjem)

- Handelsbetingelser optimeret og opdateret. 

- CVRnr, adresse og email tilføjet inde i "Om Billigebamser.dk".

- Fjernet vores sekundære indkøbskurv i toppen. Som sagt var den altid sur, og blev aldrig glad. Dette har vi fået rigtig mange henvendelser om! Den bliver muligvis tilføjet igen, hvis vi finder en løsning.

- Title til forsiden er ændret til 70 tegn.

- Google+ og Twitter er på vej!

I kan takke Jer selv for disse ændringer, vi er i hvert fald meget taknemmelige! Hvis i har tid og lyst kan i checke sitet igennem en gang mere, for at vi kan få optimeret det 100%.

Dbh.
Nico Landbo 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)