Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg, webshop, emballage

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har skrevet et lignende indlæg et andet sted men tror det her er det rigtige sted? Jeg vil lave en webshop med hairextensions. Derfor søger jeg ting til at kunne sende ud til mine kunder - håret skal være i en slags plast emballage men hvor får man fat i det henne? Nogen der har nogen ider? Det skal være en 60-70 cm lang gerne med knap som lukning - men hvor finder man det henne? Og pap som kan være derinde i plast posen hvor mit logo er og sådan - håber at nogen har nogen gode ider (-: for jeg er helt på bar bund.

Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 13:15

Hej.

Jeg ved godt nok ikke lige hvor du kan finde hairextensions, men hvis du får brug for noget meget billig og effektiv reklame for din webshop, er du meget velkommen til at kontakte mig. Jeg er ved at starte en ny hjemmeside op, som tilbyder webshops reklame uden nogen indtægt til os i starten, som er en god måde at gøre forbrugerne opmærkesom på nye og gamle webshops.

Venlig hilsen Tabita

Tilmeldt 29. Sep 12
Skrevet kl. 13:17

Hej (-: det kan da godt være jeg vil benytte mig af det. Men hvordan vil du lave reklame for min hjemmeside? (-: Jeg bare nysgerrig (-:

Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 13:28

Jeg kan oprette en konkurrence for din webshop på min hjemmeside gætprisen.dk. Siden kommer online fra den 15. oktober, men her kan du se en lille forsmag på hvordan den ser ud: http://gaetprisen.rhs01.dk

Du får reklame på flere måder:

-          Reklame for et af din virksomheds produkter. Der vil på Gætprisen.dk være både et billede og en beskrivelse af dit produkt samt et link til din hjemmeside.

-          Du når ud til brugere, der har interesse i dit produkt. Alle de brugere, der har deltaget i din konkurrence, har på denne måde udvist interesse for dit produkt. Alle disse brugere får du igen kontakt til, når konkurrencen er slut, gennem den mail deltagerene modtager. Der i er som før nævnt både et billede af dit produkt, produktets tilbudspris og et direkte link til din hjemmeside, så brugerne kan købe din produkt.

-          Mere trafik på din hjemmeside. Mange af Gætprisen.dk’s brugere vil gå ind på din hjemmeside, når de skal deltage i din konkurrence, for at finde information om prisniveau. Det gør at de bevæger sig rundt på din hjemmeside, hvor muligheden for at de falder over et andet produkt, og køber det, også er til stede. Der skabes på denne måde også kendskab til din hjemmeside som helhed.

-          Vedvarende reklame på Gætprisen.dk. Når konkurrencen er afsluttet, kan man efterfølgende se den under ”afsluttede konkurrencer”. Din virksomheds produkt og hjemmeside fortsætter altså med at være på Gætprisen.dk nogen tid efter konkurrencen er afsluttet. Der vil også blive lagt et link til din hjemmeside på Gætprisen.dk under ”samarbejdspartnere”.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på telefon 31 90 97 40 eller mail gaetprisen@hotmail.com

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 13:55

teaskat:
håret skal være i en slags plast emballage men hvor får man fat i det henne?

Jeg købte nogle plastposer fra rajapack til brug for vores kosmetikpensler og de fungerer glimrende. Eneste minus er at levering er kr 150 for ordrer under kr 1500

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 29. Sep 12
Skrevet kl. 19:50

Tak for hjælpen, men kosmetikpensler har en lidt anden størrelse end det jeg på udkig efter - jeg skal have en "plastiklomme" til hår, og den skal vel være en 60-65-70 cm lang - gerne med knap eller lynlås foroven (-:

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)