Hej |
Hej Katbis
Jeg har en del erfaring, både med PLS og SPSS...
Hvilke analyse af dit spørgeskema ønsker du :)?
Hej |
Hej Katbis Jeg har en del erfaring, både med PLS og SPSS... Hvilke analyse af dit spørgeskema ønsker du :)? |
Hej Palleren |
Hej Katbis Ved gennemførelsen af PLS får man vel også regressionerne så hut jeg hvisker? Det er lidt tid sidden jeg kørte PLS, men kan sikkert godt genopfriske det. Benyttede SMARTpls. Angående andre analyser er der vel nogle Anovaer/T-test du vil køre for at påvise dine hypoteser? Tid/pris er svær at sige noget om, aner ikke hvad prisen er for sådanne opgaver, og jeg ikke ved hvor god din data er jo :) Har du renset den og kodet den etc, så er det jo nok noget hurtigere end hvis det ikke er.... Evt send mig en mail mere specifikt og vi kan se på det:) |
Du kan eventuelt se databehandlingen i dette speciale, som var det jeg primært stod for: Indeholder dog ikke PLS analyse, men det har jeg tidligere benyttet i nogle EPSI analyser jeg har lavet i skole, og i forbindelse med jobs. |
Hej Palleren Har du en mail jeg kan skrive til? Så kan jeg sende dig lidt mere info. Jeg kan sagtens selv rense datafilen mm. i SPSS. Jeg har aldrig anvendt PLS før, men det virker som om, at det er en metode der kombinerer faktor og regressionsanalyse, så derfor finder jeg den meget velegnet til min afhandling. Jeg havde også selv tænkt på T-test i forhold til hypoteserne - så det lyder fint. Det skal dog tilføjes at mit spørgeskema ikke er sendt ud endnu :) Tak. |