Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav QS med relevant SEM & annoncetekst.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej drenge & piger. 

Opslaget er skrevet på bagrund af Google ikke kan give et konkret svar på hvorfor kvalitets-scoren ender med en QS 2-5. Alle søgerodene har 100% dedikeret annoncetekster med et specifikt landingpage som omhandler søgeordet og annonceteksten. 

Konkurrencen på søgeordene er mere eller mindre ikke eksisterende i hele europa, og derfor ligger mine CPC bud på 2-5 kr. Søgeordene er stille og roligt begyndt at generer lidt klik's og visninger, men de anslåede bud for første side er på flere af søgeordene 6-28 kr. pga. QS. Derfor vil jeg gerne have lidt ekspert hjælp fra de kloge hoveder på Amino :)

Jeg ved godt at 60% af QS afgøres af CTR, men er for nærig til at give over 8 kr. pr. klik når der ikke er nogle konkurrence på søgeordene overhovedet. 

Annonce eksempel: 

EURUSD - Tjek kursen her

Gratis konto med 150 kr. i Bonus.

Køb EURUSD indenfor få minutter.

www.plus500.dk/EURUSD

Destinationsside: http://www.plus500.dk/Instruments/EURUSD

Søgeord: EURUSD

KVALITETSSCORE FOR DENNE ANNONCE (3)

Kom glad alle aminoer, og god aften til jer!

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Heidemann:
eg ved godt at 60% af QS afgøres af CTR, men er for nærig til at give over 8 kr. pr. klik når der ikke er nogle konkurrence på søgeordene overhovedet. 

Du har selv svaret - byd op! Klikprisen skal nok falde i takt med din QS bliver bedre.

ps - det er ikke alene konkurrencen på et givent søgeord der bestemmer prisen. Det findes søgeord med max CPC på 8 kr., hvor 20 forskellige kæmper om topplaceringerne, hvor andre søgeord har en max CPC på 25 kr., hvor der kun findes 5 annoncer. Inden for dit område synes jeg ikke 8 kr. virker skræmmende højt.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)