Hej drenge & piger. Opslaget er skrevet på bagrund af Google ikke kan give et konkret svar på hvorfor kvalitets-scoren ender med en QS 2-5. Alle søgerodene har 100% dedikeret annoncetekster med et specifikt landingpage som omhandler søgeordet og annonceteksten. Konkurrencen på søgeordene er mere eller mindre ikke eksisterende i hele europa, og derfor ligger mine CPC bud på 2-5 kr. Søgeordene er stille og roligt begyndt at generer lidt klik's og visninger, men de anslåede bud for første side er på flere af søgeordene 6-28 kr. pga. QS. Derfor vil jeg gerne have lidt ekspert hjælp fra de kloge hoveder på Amino :) Jeg ved godt at 60% af QS afgøres af CTR, men er for nærig til at give over 8 kr. pr. klik når der ikke er nogle konkurrence på søgeordene overhovedet. Annonce eksempel: Gratis konto med 150 kr. i Bonus. Køb EURUSD indenfor få minutter. www.plus500.dk/EURUSD KVALITETSSCORE FOR DENNE ANNONCE (3) Kom glad alle aminoer, og god aften til jer! |
Christian Heidemann:eg ved godt at 60% af QS afgøres af CTR, men er for nærig til at give over 8 kr. pr. klik når der ikke er nogle konkurrence på søgeordene overhovedet.
Du har selv svaret - byd op! Klikprisen skal nok falde i takt med din QS bliver bedre.
ps - det er ikke alene konkurrencen på et givent søgeord der bestemmer prisen. Det findes søgeord med max CPC på 8 kr., hvor 20 forskellige kæmper om topplaceringerne, hvor andre søgeord har en max CPC på 25 kr., hvor der kun findes 5 annoncer. Inden for dit område synes jeg ikke 8 kr. virker skræmmende højt.