Hej venner! Jeg har nu selv skrevet et par indlæg på min fitness blog, feelfit.dk - Vi stræber os efter at blive Danmark mest seriøse online, fitness magasin, derfor skal der jo selvfølgelig komme op til flere indlæg dagligt. Jeg har ikke selv tiden til at skrive mere end et indlæg om dagen, jeg søger derfor nogen som interessere sig for fitness/bodybuilding/løb/kost/ernæring - Man skal vide en del inden for et eller flere af emnerne. Hvorfor skal du vælge at være skribent hos feelfit? Det skal du fordi, vi bestræber os efter at blive Danmarks mest seriøse online fitness magasin. Vi er et fitness magasin i stor fremdrift, og vi leder dagligt efter virksomheder, som har lyst til at sponsore konkurrencer, testprodukter mm. Vi gør en hel del for vores bloggere, så de altid er under de bedste ''Forhold'' Hvad får du ud af at være skribent hos feelfit? Du får mulighed for at komme ud med alt din viden inden for fitness/bodybuilding/kost/ernæring/løb - Du får også tilsendt testprodukter, som du får mulighed for at teste, selvfølgelig skal du komme med en anmeldelse af produktet. ''Jobbet'' hos feelfit er delvist lønnet, når du er blogger får du x antal procenter af reklamerne som er på siden, eller kan du modtage produkter som ''løn'' Men ellers skal du skrive fordi du har lyst, og passion for det. Hvad kræver det? Det kræver at du ved noget inden for Fitness/Bodybuilding/løb/kost/Ernæring, du behøver ikke at vide alt, bare at du ved noget om mindst en af tingene. Du skal have passion, og du skal have lyst til at skrive gode indlæg. Hvad forventer vi? Vi forventer mindst 1 indlæg om dagen, det er selvfølgelig helt okay, hvis der er en eller to dage hvor du ikke skriver indlæg. Lyder du interessant for dig? Så kontakt os, enten her på amino eller via mail: info@feelfit.dk |
Søger skribenter, til feelfit.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)