Kære alle besøgende og brugere på Amino Med andre ord, så sælges de på grund af prioritering, og ikke fordi de på nogen måde fejler noget
--> Ingen konkurrenter --> Engang imellem skriver fansene selv nyhederne, og du er derfor fri for at opdatere siden. --> Hver gang der sker noget indenfor universet, så bliver du tilbudt merchandise som i biobilletter, plakater, cder osv. Dem kan du bruge til at oprette konkurrencer, og så få fx. fansene til at skrive hvorfor de er så vilde med fænomenet. På den måde får du også gratis indhold. --> Hjemmesiden ranker godt på ALT hvad der kan rankes indenfor relevante søgeord. Du tester bare selv løs :) --> Pagerank 3 --> 475 indlæg/artikler --> 58 sider --> 2189 kommentarer --> Google+, Facebook og forum --> Engang imellem bliver jeg kontaktet af forskellige hjemmesider der vil købe links. De tilbyder som regel 1500 kr. pr. link. --> Siden har tunge og solide links fra større medier osv. Indtjeninger: Se nederst i tråden. Denne hjemmeside oprettede jeg i oktober måned sidste år. Den er derfor forholdsvis ny. Der medfølger en Facebookside, men den er kun på 295 fans. Derudover har man også mulighed for at poste artikler på den officielle danske der har næsten 20.000 fans. Alle de views bliver som regel omsat til besøgende på siden. --> Ingen konkurrenter --> Engang imellem skriver fansene selv nyhederne, og du er derfor fri for at opdatere siden. --> Hjemmesiden ranker også godt indenfor relevante søgeord. Test selv. --> Pagerank 2 --> 93 indlæg/artikler --> 31 sider --> 163 kommentarer --> Google+, Facebook og forum --> Engang imellem bliver jeg kontaktet af forskellige hjemmesider der vil købe links. De tilbyder som regel 1500 kr. pr. link. --> Siden har tunge og solide links fra større medier osv. Besøgende siden oktober 2011: cirka 33.000 besøgende Du har garanteret hørt om serien der har taget alle med storm, og er blevet kåret til verdens bedste. Denne side er nærmest helt ny, og jeg oprettede den maj måned i år (2012). Den kommende sæson har premiere i starten af 2013, og der kommer nok en masse besøgenede ud af det. Jeg spår serien mindst ligeså mange sæsoner som der er bøger. Og dem er der mange af :) Fordelene: Ingen konkurrenter --> Hjemmesiden ranker også godt indenfor relevante søgeord. Test selv. --> Pagerank 3 --> 28 indlæg/artikler --> 18 sider --> 130 kommentarer --> Engang imellem bliver jeg kontaktet af forskellige hjemmesider der vil købe links. De tilbyder som regel 1500 kr. pr. link. Besøgende siden maj måned 2012: cirka 9000 Besøgende nu om dagen: Cirka 100. NB: Det lave tal er kun på grund af "lav sæson". --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Eftersom mine regnskaber for de forskellige sider er lidt kludret, så oplyser jeg hvad alle 3 sider har tjent ind alt i alt: Cirka 30.000 kr. igennem Adsense og affiliate-netværket Tradedoubler.dk |
Hej Aminoer
Hvis man er hurtig, så er jeg villig til at sælge alle 3 hjemmesider for 15.000 kr.
Fortsat god søndag