Hej allesammen. Jeg er en fyr der vil starte et firma op, hvor jeg vil sælge ting via min webshop. Jeg har kontaktet flere udbydere og prisen på 2 forskellige var 13.000 kr til 50.000 kr. Jeg starter dette firma op som et side arbejde til min pension og skal derfor ikke have en kæmpe indtægt med det. Jeg vil gerne spørge om der er nogle, der kan anbefale mig en billig men god webshop hvor jeg har lidt frihed til at sætte mit præg på siden og hvor ydelsen ikke er særlig stor per måned/år, da det jeg vil tjene per år ikke er mere end 65.000 kr før skat. Jeg har søgt og søgt omkring hvad jeg skal sælge og jeg synes at det er svært at finde en måde at købe ting fra et firma, jeg vil godt høre hvad der er bedst at starte med for at få gang i forretningen. (jeg vil godt starte med at sælge ting som dvd`er og computertilbehør) men vil gerne have andre forslag, hvis en sidder med en god måde at starte et firma på. Men vigtigst i alt det her, er at få en billig webshop. Håber på nogle rigtig gode svar, På Forhånd Tak. Mvh Anders |
Hej Anders,
Jeg synes at du skal bruge Prestashop som system, det fungerer rigtig godt og når du lige har vænnet dig til det, så bliver det også rigtig nemt. Det kan dog godt være lidt forvirrende i starten, men jeg er sikker på, at du nok hurtigt skal lære alle de vigtigste funktioner.
Jeg synes at du skal vælge en Prestashop løsning fra PrestaHotel, da jeg ved at de har styr på det samt du får nogle gode moduler med til det, hosting og super god support for kun 149 kr/md.